Tarih ögretmeniyim ögrencilerim basarisizliklari beni çok üzdü?

Sınavda ünite değerlendirme 10 soru klasik soru sorcam dedim en düşük herkes 50 alabilecek dedim 10 soruda başka yerden sordum buna ragmen notlar 45 30 arası ilk yılım çok üzüldüm ben bunlara nasıl iyi sözlü vereyım ogretmen olan arkadaşlar fikir versin

Tarih ögretmeniyim ögrencilerim basarisizliklari beni çok üzdü?
Cevapla