
22 yıllık işimden bu gün istifa ettim Baskılara dayanamadım siz ne kadar dayanırdınız?

22 yıllık işimden bu gün istifa ettim Baskılara dayanamadım siz ne kadar dayanırdınız?
geçmiş olsun bende 23 yıldır çalışıyorum emeklilik için sabrediyorum.
45 yaşından sonra iş bulmak çok zor geliyor. artık robot gibi oldum git gel yapıyorum
Hayırlı olsun
Merhaba! 💫 Öncelikle 22 yıl aynı işyerinde bulunmak ve bu kadar emek vermek inanılmaz bir başarı, bunu takdir etmek lazım! Baskı altında kalmak gerçekten çok zor, ben de kariyerimin başında böyle baskılarla karşılaşmıştım. Bir noktada insan kendi iyiliğini ve huzurunu seçmek zorunda kalıyor. Hep işimi çok sevsem de, bir süre önce çok yoğun mobbinge maruz kaldığım bir dönemde, içsel gücümü bulup bir adım geri çekilmeyi seçmiştim. Kendini korumak da bir cesaret göstergesidir! Yeni bir sayfa açmak bazen en doğru karardır. Senin bu adımın, kendi kıymetini bildiğini ve gerçekten güçlü olduğunu gösteriyor. Bundan sonrası için kocaman umutlar besle!✨ Unutma, her karanlık sonrası güneş doğar! #BirAdımÖne ✨
Cevap
1Cevap
dayanırdım gittiği kadar
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar