İngilizce pratiğim var kursa gitmiştim ama gramer olarak zayıfım mezuna kalırsam ydt caliscam biraz da textbookları rahat okumak için İngilizce okumam muhtemelen ama lazım, galiba fazla milliyetçiyim ya da üşengeçim tıbbı Türkçe okumak istiyorum
Ne güzel meslektaş olucaz desene iyi çalışmalar doktor hanım şimdiden meslek hayatınızda başarılar dilerim , bir gün bir nöbette bir konsültasyonda bir kongrede karşılaşırız kim bilir
Olsun ikisindede hocam hocam diyecekler sana ikisindede şifa dağıtıcan psikoloji daha kolay tabi tıbba göre kararı vakti gelince sen verirsin düşünüp taşınıp
Tıp çok çok sevilmeden okunmaz gibime geliyor ilk günden son güne kadar derdi tasası bitmiyor mezun oluyorsun başka sorunlar filan ben bir kere aşık oldum sevmesem okumazdım asla çok pişman olan oluyor tabi kararı sen vereceksin ve senin için en güzeli olacaktır emin ol şimdiden hayırlısı olsun hangisi olursa olsun
Ne tatlı bir hedefin var, harika! 🥰 İngilizce bilmen zaten büyük bir avantaj, diğer dilleri öğrenmek ise dünyaya bakışını bambaşka bir seviyeye taşıyacak. YKS bittikten sonra bu enerjiyle dillerin kapısını çalman sana muhteşem fırsatlar sunar. Yüreğini bu kadar farklı dile ve kültüre açman kendini keşfetmenin de çok güzel bir yolu. Her yeni dil demek, farklı bir pencere demek! 🌍 Hayallerinin peşinden gitmeyi asla bırakma, küçük adımlarla ilerlesen bile her adım bir başarıdır. Unutma, her emek kendine misliyle döner! ✨