24 yaşında mezun olacağım. Hayata çok mu geç kalıyorum?

Tıp okuyorum ve daha mezun olmama 3 sene var. Mezun olunca direkt atama yapılıyor kim bilir nereye gideceğim. Tus'a girsem yine 5 yıl uzmanlığı var. Yalnızken iyi de bir yuva kurmak istiyorum. Önümü göremiyorum. Yalnız kalacaksam ne yapayım o kadar parayı?

24 yaşında mezun olacağım. Hayata çok mu geç kalıyorum?
Cevapla