Tabii ki geç değil. 26 yaşındayım ikinci kez üniversite okumak için sınava girdim. Sınıfımda abartısız 60 yaşında bir amca vardı. Hatta sınıfımdakilerin yaşı hep büyüktü. Hiçbir şey için geç değil sadece kendine güven.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Okumasan bile olur bir an önce ise girmekte fayda var.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama üniversiteye gitmek istiyorum yıllardır evde bıktım artık ortaokulda okulu bıraktım ve açıktan bitirdim sınava girdim deprem vs derken çalışamadım beklediğim gibi olmadı
Bilmiyorum ortaokulda bıraktim okulu yıllardır ne bı arkadaş ne bir etkinlik hep evde sınava girdim kalacağım gibi yine ne yapacağımı bilmiyorum 😞 çok çaresizim 😭
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tabii ki geç değil. 26 yaşındayım ikinci kez üniversite okumak için sınava girdim. Sınıfımda abartısız 60 yaşında bir amca vardı. Hatta sınıfımdakilerin yaşı hep büyüktü. Hiçbir şey için geç değil sadece kendine güven.
Okumasan bile olur bir an önce ise girmekte fayda var.
Ama üniversiteye gitmek istiyorum yıllardır evde bıktım artık ortaokulda okulu bıraktım ve açıktan bitirdim sınava girdim deprem vs derken çalışamadım beklediğim gibi olmadı
Nasik istersen canım . Yolun açık olsun.
Hayır, tabi ki değil.
Herkesin imkanı bir değil
Nasıl yani
Hayır değil
Hayır değil
Aynı durumdayız
Sendemi kaçıncı girişin
2. girişim 4. mezun senem
😭😭😭 bende çok kötüyüm
Hangi bölüm istiyordun
Ben geçen sene subaylık kazandm bi dönem okudum bıraktm bu yıl
Bu sene ne istemiştin
Bu sene bıraktm zaten okulu 3 ay kala çalışmadım yani öylesine girdim
Anlıyorum sizce benim için gecmi
Ben de geç hissediyorum ama değil bence
Bilmiyorum ortaokulda bıraktim okulu yıllardır ne bı arkadaş ne bir etkinlik hep evde sınava girdim kalacağım gibi yine ne yapacağımı bilmiyorum 😞 çok çaresizim 😭