Bir işe başvurunca adam 2 saat içinde geldin yoksa işi kaybedersin diyo hemen gel diyor; sizin tavrınız ne olur bu konuda?

1 gün bekler 2 gün bekler... her şeyi bırakıp ayağına gidiyim istiyo tuhaf değil mi?

Ben mi yanlış ifade ediyorum kendimi?

Bir işe başvurunca adam 2 saat içinde geldin yoksa işi kaybedersin diyo hemen gel diyor; sizin tavrınız ne olur bu konuda?
Cevapla