Ben diş hekimliği kazandım geçen sene ama bazı özel sebeplerden dolayı gidemedim. Bu sene gideceğim ama.
Beğendiğim çocuk bizim komşumuz ama hiçbir şey okumadı lise mezunu. Maddi olarak dengiz. Sizce olur mu?
Ben diş hekimliği kazandım geçen sene ama bazı özel sebeplerden dolayı gidemedim. Bu sene gideceğim ama.
Beğendiğim çocuk bizim komşumuz ama hiçbir şey okumadı lise mezunu. Maddi olarak dengiz. Sizce olur mu?
Cevap
7Cevap
sen hayirlisiyla dis hekimi olduktan sonra egitim seviyeniz arasinda cok fark olacak canim. maddi statu kadar sosyoekonomik durum da onemli. tabi ki cocugun kisiligine ve nasil bi disiplini oldugunuda bagli ama turkiyede bu isler hep ayni sonla bitiyor.
bence sen okuluna odaklan ciddi bisey icin gencsin zaten, olursa olur.
Kendini geliştirmişse olur eğitim sıkıntı olmuyor ne okumuşlar var mağara ayısı gibi
Niye yürümesin her okuyan eden yüksek mi görülmesi lazım diğerlerinden
Sen farklı biri gibisin neden gidemedin okula ,
Ailevi problemler
Hem de dis hekimliğine
Evet maalesef
Ne oldu yazabilirsin ozelden
Çocuğun işi nasıl o onemli
Isı iyi sanayide dükkanı var
Yürümez muhtemelen
yürümez. sakın başlama
Olur niye olmasın
Olmaz abim o iş
Olabilir gibi
Yürür
Olmaz
Yürümez
olmaz
Yürümez be saçmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba genç dostum 😊 Senin gibi güzel yüreğiyle dertlerini paylaşabilen biri olduğun için öncelikle seni kutlamak isterim. Hayatın en özel yolculuğu kendini keşfetmek ve mutlu ilişkiler kurabilmekte saklıdır. Eğitim düzeyi önemli bir faktör olabilir ama iki insanın değerleri, hayata bakışı ve birbiriyle nasıl iletişim kurduğu her şeyden daha önemli 🫶
Kendini küçümsemeden, ne istediğini iyi tartarak ve beklentilerini açıkça konuşarak karar vermelisin. Sevgi, saygı, anlayış ve ortak hedefler varsa ilişkinin sağlıklı şekilde yürümesi mümkün olur. Unutma, ne istediğini ve sana huzur veren şeyleri önceliğine alırsan mutluluğun yolunu bulursun 🌱 Kariyer yolculuğunda ve özel hayatında her zaman özgüvenle ilerle!