Anladım artık birşeyleri yapamıyacagımı?

Yks sınavına çok az kaldı 20 gün gibi bir şey ve ben artık kazanamayacağımı anladım 3 senedir bu sınav yüzünden olmadığım kadar stres oldum kronik rahatsızlıklarım oluştu başım ağrıyor saçımı yoluyorum belim bacaklarıö ağrıyor ben o 2 senemi resmen çöp ettim istediğim yeri kazanamayacağıma üzülmüyorum artık senlerim boşa gitti köpek gibi çalışıyorum ama artık ümidimi kestim (profildeki yasda değilim)

Anladım artık birşeyleri yapamıyacagımı?
Cevapla