24 yaşında parasız biri olarak hiç hazırlanmadığım halde dgs'ye girsem mi sizce (ayrıntılar açıklamada)?

İngilizce seviyem iyi b2-c1 arası almanyaya gidip orada mesleğimi yapabilmem için lisans diploması gerekiyormuş, ben önlisans mezunuyum şimdi baktım dgs başvuruları devam ediyormuş başvursam mı sizce hiç çalışmadım

24 yaşında parasız biri olarak hiç hazırlanmadığım halde dgs'ye girsem mi sizce (ayrıntılar açıklamada)?
Cevapla