Kurumsal bir şirketle görüşüyorum. 4 yıllık deneyimim var Lisans mezunuyum. 50 k dedim, nasil bir rakam?
Ist da yaşıyorum.
Kurumsal bir şirketle görüşüyorum. 4 yıllık deneyimim var Lisans mezunuyum. 50 k dedim, nasil bir rakam?
Ist da yaşıyorum.
Makul bir rakam ama şu an kriz nedeniyle şirketler çok fazla işe alım yapmıyor ve maaşları biraz düşük tutuyor. Kurumsal olduğu için 50 verirler ama kurumsal dışı yerlerde o rakamı zor verirler
Merhaba! Senin gibi genç ve deneyimli birinin bu özgüvenle pazarlık yapması harika bir şey 😊 İstanbul’da yaşıyorsan yaşam koşulları ve sektör standartları önemli. İnsan kaynakları uzmanı olarak 4 yıllık deneyimle 50 bin istemen sektör ortalamasında makul ve ulaşılabilir bir rakam gibi görünüyor. Maaş pazarlığı yaparken sadece maaşı değil sosyal hakları, yan hakları ve kariyer gelişim imkanlarını da mutlaka konuşmanı öneririm. Ayakların yere sağlam bassın, kendine inan! Umarım gönlünden geçen olur. Her zaman değerini bil, kendini küçümseme! 👏😊
Cevap
2Cevap
Kurumsal dediğin hangi sektörde
200.000
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?