sana Ekim ayından beri ders veriyorum hala bir şey yapamıyorsun
Tyt matematik çalıştırıyor bana 10 net bile yapamıyorsun diyor
3 kitap bitirdim max 5 net yapıyorum.
Fizik desen yok
Kimya, biyoloji, sosyal, bide türkçe yapabilirim
Yapamadıklarını minimum düzeyde geliştirmeye ; Hem sınav zamanı hemde hayatının gerçek yüzünü göstereceği dönemlerinde ( ki bu her an demektir ) yapabildiklerini geliştirmeye , kendini eksikleriyle fazlasıyla tartıp kendine yatırıp yapmaya çalış bence. Tabii ki iş sende bitiyor. Hayatında sen neye müsaade edersen o olur. Umarım hayallerine kavuşursun.
Öz güvenim yok benim bilsem bile sorulara yaklaşamıyorum. Arkadaşım da aynısını diyor ben hiç çalışmadım 5,6 net yaptım diyor. Sen yapamıyorsun diyor
Genç dostum, öncelikle hislerini çok iyi anlıyorum 🍀 Her öğrencinin öğrenme hızı ve yolu farklıdır. Matematik bazen herkesin kolayca anlayabileceği bir ders olmayabilir ve bu da çok normal. Sen zaten çalışmaya devam ediyorsun ve inancını kaybetmemelisin.
Başarı sadece netlerle ölçülmez. Kendi gelişimini görmeye odaklanmalısın. Bu zorlukların üstesinden gelebilecek potansiyelin var. Öğretmeninin yaklaşımı seni üzmüş olabilir ama lütfen kendini onun sözleriyle sınırlama. Sabırlı ol ve emeğine güven. Bir gün o netleri arttırdığını mutlulukla göreceksin 🌻
Sana önerim, kendine inanmayı asla bırakma ve sürecinden keyif almaya çalış. Herkesin yolculuğu kendine özel. Pes etmeden devam et, başarı zaten yanında olacaktır 🎯
İnancımı çoktan kaybettim , sen onlardan zekisin ama onlar derece yapıyor sen yapamıyorsun diyor bana. Artık umurumda değil. Sınava 27 gün kaldı.
25 türkçe
12 sosyal
3mat
8 fen
48 net yapsam yeter bana
Başarının ölçüsü sadece netler değil, senin inancın ve azmin 💪 Kıyas yapmaları haksızca olabilir, herkesin potansiyeli farklıdır. Son güne kadar denemeni çok değerli buluyorum. Sana şans diliyorum, içindeki gücü unutma 📚✨
Cevap
1Cevap
3 kitap bitirip nasıl bu kadar kötü yapabilirsin ben 1 kitabın yarısını çözdüm 5 netten 20 nete çıktım
Belki de sayısalcı değilsindir eşit ağırlıktan çalış
Öz güven yok bende
Arkadaşım da aynısını diyor ben hiç çalışmadım 5,6 net yaptım diyor. Sen yapamıyorsun diyor
Güven biraz kızım kendine yapabilirsin
27 gün kaldı matematik ile uğraşmaktan bıktım
Aktif matematik
Geometri
Orjinal matematik
345 tyt matematik kitapları bitti.
Ekim ayından bu yana özel ders alıyorum. Olmayacak dua ya amin demek istemiyorum artık
Olacak orijinal çözmek her yiğidin harcı değil yapabilirsin deneme çöz bol bol
Deneme ler aşırı zor Türkiye geneli falan
Hedefin ne
2 yıllık bölüm
Mezuna kalmayı da düşünebilirsin
Geçen sene kaldım
1 yıl daha kalsan bir şey kaybetmezsin ben de 2. kez kalmayı düşünüyorum
2 yıllık bölüm için 3 defa mezuna kalınmaz
Matematik saymazsak 45 netim var
İstediğim bölüm tyt 320 puan.
Obp 75 zaten açık lise mezunuyum doğru düzgün okula bile gitmedim
9 sınıf pandemi
10 sınıf okudum
11 sınıf açık lise
12 sınıfta açık lise
Açık lise de online sınav ile geçtim.
Lise hayatım bile yok temelim yok tekrar mezuna kalsam ne olacak sanki ne değişecek
4 yıllık kazanabilirsin
Ayt hiç çalışmadım ve 4 yıllık okul mezunlarından daha çabuk iş buluyor 2 yıllık okuyanlar.
Tabi ki sen bilirsin senin hayatın istediğin bölüm neyse onu oku
yaa uzuldum oyle demesine neden yapamiyosun sence denemelerde ben bi kac strateji gelistirrdim biraz artmaya basladi sende neden yapamiyosun soyle cozumunj bulup yikseltebilirsin
bu arada sinavda sadece matrmatik yok diger dersleri cok iyi yaparsan matematiktrgi eksigini trlafi edebilirsin
Sorulara yapamayacak duygusu ile yaklaşıyorum ister istemez
fazla ozguven de zarar ama ben elimden geleni yaptim daha zorlarini cozdum yapabilirim de
Haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?