Para kazandığın iş mi? yoksa kendini geliştirmek için beleşe staj yapmak mı?

Herkese Merhaba. 24 yaşındayım. 2 yıllık bir tapu bölümü okudum. Atanamadim.

Şu anda bir kafede çalışıyorum. Saatleri saçma ama işim kolay, arkadaşlarım iyi. Yemek parası ile 27-28 bin para alıyorum.

Kendi okuduğum bölüm ile alakalı özel sektör de iş bulma olanağı geldi önüme. "Şu anda tecrübesizsin. 2 ay deneriz, olmazsa çıkarırız. Çokta bizden para bekleme" denildi. Yani çıkarabilmek ve kalıcı olmama ihtimali de var.

Çalışana iş çok. Ama bir yandan da şu anda olduğum yerden ayrılmak istemiyorum. Para kaybım ve iş zorluğu artacağı için, çok arada kaldım.

Sizce ne yapmalıyım?

( Kafede çalışmanin bir Sonu olmadığının farkındayım ama tereddüte düşüyorum)

Para kazandığın iş mi? yoksa kendini geliştirmek için beleşe staj yapmak mı?
Cevapla