Obezim, bir işim yok, arkadaşım yok sürekli evdeyim kendimi heba mi ettim?

22 yaşındayım. Eski hallerime bakıp çok üzülüyorum. Evet o zamanda mutsuzdum ama bu halime göre fiziksel olarak iyiydim ve daha gençtim. Şimdi hem obezim (kilo versem de eskisi gibi güzel olmayacağım) atanamadım özelde de iş bulamadım bu saatten sonra ne yapacağım bilmiyorum hayat kurtulur mu
Obezim, bir işim yok, arkadaşım yok sürekli evdeyim kendimi heba mi ettim?
Cevapla