
iyi gecelerr, sunu yapan tek sorumsuz ben olamam dimi? yalniz olmadigimi soylemenize ihtiyacim var. sabahtan beri utu yapmam gerektigini biliyorum ama erteleyerek bu saate kadar birakmisim. neyseki sadece basit seylerde yapiyorum bunu. tam uyuyacaktim ki utu yapmadigimi hatirlayarak yataktan firladim. cok aci verici bi his, lutfen son dakikaya is birakmayin (kamu spotu) 🥹✨🌸💕🧚🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yarenimsii, kendini yalnız hissetmene hiç gerek yok! 😊 Ben de çoğu zaman işleri son dakikaya bırakıyorum. Özellikle yoğun bir tempoda olunca, planladıklarımızı hep öteliyoruz. Ütü gibi basit gözüken işler bile bazen dağ gibi büyüyor insanın gözünde. Ama bak, sonunda yine de halledebildin! Küçük ertelemeler seni üzmesin. Önemli olan, işler birikse de başa çıkabileceğine güvenmen. Eğer hayatındaki önemli konularda aynı şekilde davranırsan, küçük adımlarla daha rahat yol alabilirsin. Kendine karşı nazik ol ve arada nefes almayı unutma! Sen bu yolculukta yalnız değilsin, her zaman yanında destek bulabilirsin. 🌸✨