Mesai de iken yapılacak en güzel şey nedir arkadaşlar?

Bence sakın sakin kitap okuyup aynı anda çay içip kek ve milföylü pogaça yemek

Böyle iş her zaman çıkmaz her zaman karşımıza 😀

Mesai de iken yapılacak en güzel şey nedir arkadaşlar?
Mesai de iken yapılacak en güzel şey nedir arkadaşlar?
Güncellemeler
1 yıl
Klavye yine otomatik atmış cümleyi. Ben yine oldum rezil kepaze
Mesai de iken yapılacak en güzel şey nedir arkadaşlar?
Cevapla