Merhaba arkadaşlar ben işle ilgili soru soracağım ne olur yardımcı olun?

Ben 16 yıldır aynı kurumsal bir markette çalışıyorum oğlum (2.5 yaşında) işe giderken sürekli ağladığı için ben parttıme geçtim müdürle konuşarak zar zor 4 ay geçti ama daha kötü oldu benım için hep akşamları çalışıyorum 6 saat yarım saat mola var sadece tek artısı iki gün tatıl olması ama 35 yaşındayım hep akşam çalışmak bana çok ağır geliyor eşimlede denk gelemiyoruz ben işyerınde yken o evde ben evdeyken o işte oluyor maaşımda çok düştü eve ben istedım part time geçmek zorunda kaldım çünkü oğlum hep ağlıyordu ben işe giderken dayanamıyordum ama bu durum bana daha ağır geldi hep akşam çalışmayınkaldıramıyorum akşam 16.00 22.00 arası ben geri ful time geçmek istiyorum tekrar müdürle konuşsam müdür tepki gösterırmı bana sen istedın part çalışmayındermi nasıl konuşabilirim bunu müdürle lütfen yardımcı olun
Merhaba arkadaşlar ben işle ilgili soru soracağım ne olur yardımcı olun?
Cevapla