Kendimi bazen çok yetersiz hissediyorum bana moral verir misiniz detayı okur musunuz?

Şu an 27 yaşıma yeni girdim. İyi bir üniversiteden iyi bir bölümden mezun oldum. Mezun olur olmaz kendi ofisimi açtım o zaman 22-23 yaşındaydım. Öncelikle ilk yıllar benim için çok zorlu geçti belki benim acemiliğim belki ilk yılların zorluğu çok borcum oldu ama sonra işimde ilerledim. Tüm borçlarımı kapadım ve 26 yaşımda arabamı aldım. Şimdi ise artık aile evimden çıkıyorum ve yine ofisime yakın İstanbul'da iyi bir semtte tek başıma yaşayacağım bir eve çıkıyorum. Evimin tüm eşyalarını kendim aldım yine borçlarım oldu ama biliyorum ki ödeyebileceğim ve üstesinden geleceğim. Kısacası 27 yaşındayım kendi işim, arabam ve tek yaşadığım bir evim var. Her gün spora giden, düzenli terapi alan, sanat ve kültürden anlayan biriyim. kitap okurum, operaya giderim, tiyatro ve sinemayı yakından takip ederim, İngilizcemi geliştiriyorum, kendi sektörümde yeni yeni tanınmaya da başladım. Ama bazen çevrem o kadar eleştiriyor ki modum düşüyor. Gereksiz masraf yapıyorsun diyorlar, arabaya ihtiyacın yoktu diyorlar, her şeyi kendin yapıyorsun erkekler böyle kızları sevmez diyorlar vb. Bana biraz moral verir misiniz, bakış açım nasıl olmalı

Kendimi bazen çok yetersiz hissediyorum bana moral verir misiniz detayı okur musunuz?
Cevapla