Kişilik & Karakter Kendimi bazen çok yetersiz hissediyorum sizde öyle oluyo mu? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Her konuda aq bunun konusu mu var Kendimi bazen çok yetersiz hissediyorum sizde öyle oluyo mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. bende olmaz 0 0 Yorumla
yaralı_gönlüm Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 73% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 418 cevap paylaştı. Hemşire konularda kendini yetersiz hissediyorsun 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,1b cevap paylaştı. Evet ben de kendimi yetersiz hissediyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
bende olmaz
Hemşire konularda kendini yetersiz hissediyorsun
Evet ben de kendimi yetersiz hissediyorum
Hangi konuda onuda söyleseydin
ne konuda
Yok
Ne anlamda