Ösym den hastaneye atansam direkt kadrolu olmuş oluyorum değil mi?

Ya da bu aile ve sosyal hizmetler politikaları bakanlığı veya kültür turizm Bakanlığında bir ile girsem kadrolu mu olacam?
Ösym den hastaneye atansam direkt kadrolu olmuş oluyorum değil mi?
Cevapla