Öğretmenlik bölümü mezunuyum. Çevremdeki herkes üniversiteyi boşuna okudun diyor bölümümü küçümsüyor. Neden böyle yapıyorlar?

Öğretmenlik bölümü mezunuyum. Çevremdeki herkes üniversiteyi boşuna okudun diyor bölümümü küçümsüyor. Neden böyle yapıyorlar?
Cevapla