ASTSUBAY MYO mülakatlarına giren varsa yardımcı olabilir mi?

Arkadaşlar merhaba Lise 3. sınıfta Denizcilik (Kaptanlık) okuyorum. DAMYO' ya girmek en büyük hayalim. 2 Sorum olacak. Kulağımı deldirmiştim şimdi kapandı ama hala izi var mülakatlarda sorun olur mu? 2-3 sene önce sol alt dişimi çektirmiştim biraz boşluk var ve sağ üst köşede dişim kırılmıştı orada az bir boşluk var. Sorun olur mu? ŞİMDİDEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.
ASTSUBAY MYO mülakatlarına giren varsa yardımcı olabilir mi?
Cevapla