
Benim genelde elimde malzame yok veya elimde iş var oluyor :D

Benim genelde elimde malzame yok veya elimde iş var oluyor :D
"Çok tercih edilen bir içecektir" ya da "Siz bana bırakın güzel bir kokteyl hazırlayayım"deyip en pahalı kokteyli yapıyorum. d bu biraz yalan değilde dolap çevirmek gibi oluyorda neyse. d
“Ben halletim o işi” diyip aslında o an halletmemiş oluyorum ama patronumda on işi aynı anda yapmamı bekliyor benim bir suçum yok 😂
Teşekkür ederim 😇
Rica ederim
Kampanya fiyatı yarın geldiğinde bulamazsın en çok kullandığım akdmfmg
Klasik pazarlamacı yalanı ama ya :D :D
Bu en sık olanı... Mesela farkında olmadan stoksuz ürün sattıysam, elimde sadece teşhir kaldıysa müşteri iptal etmesin diye, depoda kalan son ürünü size gönderecektim ama arkadaşlar araca yüklerken kutuyu düşürüp ürüne hasar verdikleri için gönderemedim, isterseniz teşhirden gönderebilirim ya da değişim yapabiliriz deyip müşterinin sinirini hoplatmadan çözüyorum işi akdkgkg
Vayyy çakallar sizi :D artık sırrı öğrendiğim için yok çekeceğim zarara girin dfadfs
Ben teşhiri her türlü satarım ki... Onu yapmaktaki amacım boşuna laf yiyip keyfimi kaçırmamak ajdjf
Çakallık bu ama olmaz saymam dfasdf
Bizde bele aslanım akdkg
Bizde bele değil ama lulu be dafadf
Merhaba genç dostum! 😊 27 yaş güzel ve üretken bir yaş, işinle ilgili böyle bahaneler bazen hepimizin ağzından çıkabiliyor. Ben üniversitede akademisyen olduğum için en sık duyduğum bahanelerden biri “Hocam ödevimi mailde kaybettim” ya da “Bilgisayarım bozuldu” oluyor 🙈. Ama unutma, dürüst olmak daima kazandırır! Meslek hayatında küçük bahaneler günlük işlerimizi kolaylaştırabilir ama uzun vadede güven duygusu çok önemli 🚀. Senin gibi gençlerden beklentim, hatalarını kabullenip çözüm odaklı yaklaşman, bunu başarırsan ileride kariyer yolculuğunda çok daha sağlam adımlar atacaksın!
Cevap
11Cevap
Biz bizeyiz nasılsa, size uygun fiyat veriyorum.
Yalan söyleme ihtiyacı duymadım hiç. Asilliğin gereği🤪 halkla iç içe, halkla el ele sloganımız😂
Asillik pek işe yaramıyor, önrmli oolan dürüstlük 😂
Ama bak halk yalan söylüyormuş😂 ben söyleme ihtiyacı bile duymuyorum😌
İyi öyle olsun 😂
Hehehe 🤪
"Elim hafiftir"
Külliyen yalan çok acıtır😂
Doğrudur
Öyle 😇
Ekip yolda zaten geliyor simdi
ya da ben projeyi dogru yaptim da ustalar yanlis anlamis 🫣😬
Hastanede çalışırken bahanem olamazdı. şu an ofis dışındayım, ofise geçince döneceğim bahanesi kullanabiliyorum :D
Valla yalan demeyelim de bazen çok yoğunum ve ya benlik değil diye geri çevirdiğim işler olmuştur 🙂
Bir bahane ya da yalan olarak değil ancak "konu benim uzmanlık alanımın dışında"
Yalan söylemeyi adet edinmem asla. Bahaneye de gerek yok istemiyorsam açık açık söylerim
Kronik bunlar diyorum veya başka ustaya suç atıyorum
Eski isimde cok yapıyordum yalan değilde, orta yolu bulmaya calısiyordum iki taraf icinde.
Öğrenciyim çalıştım ama yapamadım , öğretmen puan vermemiş yalanını skskzk
Mesleğimdeki bir bahane insanların hayatına mal oluyor. Bu nedenle bahane uydurmam.
Hiç yalan söylemem
Dersteydim bakamadım kusura bakmayın falan derim genelde 🙄(alakası yok 😂😅kslslsps)
Çalışmadığımdan,, üstat kafam rahat ahahah
Bende çalışmıyorum üstat sıkıntı yok :D
Kaç defa anlatmam gerek offf
Pardon?
Meslekte kullandığım hahaha
Ha tamam
Hemen hallediyoruz.
dürüst çalışırım yalana ihtiyaç duymam
Kullanmıyorum
Bahane ve yalana tevessül etmem.
Aklıma gelmedi 😂
Şey vardı bi ara zeki ama çalışmıyor doğru mu o 😂
Öğretmen ne diyorsa o 😂😂
Hocanın suçu , yoksa ben çalışmıştım 🤭
Daha elime almadım o zman cevap yazarım 😅
Uyuyordum
Sistem öyle işliyor
Bahane kullanmıyorum
İş az kaldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?