Hiç başkasının kuklası oldunuz mu (istemeden) ?

Bunu nasıl yaptım, kendime yakistirdim bilmiyorum ama ben bir şirkette İnsan Kaynaklarında iken.. bir çalışan vardı onla baya yakın arkadaş idik, önce grupla zamanla da bireysel takılmaya başladık. Çay, kahve içip sohbet ediyorduk iş, güç, ask hayati derken meğerse sevgilisi varmış 1 yıllık ve ciddi düşünüyordu.

Hatta bazen sapancaya ya da antalyaya gidiyorlardı. benden uzak dur şirkette dememe rağmen soluğu surekli yanımda alıyordu. Laf söz çıktı tabi, ben "2. kadin" durumuna düştüm insanların gözünde. Ona asla hayır diyemiyordum, beynimi ele gecirmisti sanki. Evim çok uzak olmasına karşın işten sonra onla takılır 00.00 dan sonra eve girerdim. Zamanla da performansım düştü ve işten atıldım. Kendisi de 4 ay sonra çıkarıldı ama onunki kuculmeden dolayı tamamen performans kaybı değil. Ustelik bu kişi kendi sevgilisi ve benim dışımda ofise yeni gelen güzel kızlara da iş atıyordu. Böyle bir karaktersiz.

Hiç başkasının kuklası oldunuz mu (istemeden) ?
Cevapla