Bunu nasıl yaptım, kendime yakistirdim bilmiyorum ama ben bir şirkette İnsan Kaynaklarında iken.. bir çalışan vardı onla baya yakın arkadaş idik, önce grupla zamanla da bireysel takılmaya başladık. Çay, kahve içip sohbet ediyorduk iş, güç, ask hayati derken meğerse sevgilisi varmış 1 yıllık ve ciddi düşünüyordu.
Hatta bazen sapancaya ya da antalyaya gidiyorlardı. benden uzak dur şirkette dememe rağmen soluğu surekli yanımda alıyordu. Laf söz çıktı tabi, ben "2. kadin" durumuna düştüm insanların gözünde. Ona asla hayır diyemiyordum, beynimi ele gecirmisti sanki. Evim çok uzak olmasına karşın işten sonra onla takılır 00.00 dan sonra eve girerdim. Zamanla da performansım düştü ve işten atıldım. Kendisi de 4 ay sonra çıkarıldı ama onunki kuculmeden dolayı tamamen performans kaybı değil. Ustelik bu kişi kendi sevgilisi ve benim dışımda ofise yeni gelen güzel kızlara da iş atıyordu. Böyle bir karaktersiz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer