Sık sık iş değiştiriyorum bu beni ileride sıkıntıya sokar mı?

İşe girmeden öyle baya kendilerini süslü anlatıyorlar işe girince köle gibi çalıştırıyorlar hep haklı olduğum için çıktım. İlk girdiğim yerde okulum nedeniyle sıkıntııydı çıktım. İkinci yerim uzağa taşındı mecbur oradan ayrıldım. Üçüncü çalıştığım yerde beni rahatsız eden bir adam vardı ondan dolayı ayrıldım. 4. işimde kadın çalışan pek yoktu ve sonra iş haricinde bana bulaşık ve temizlik işini verdiler. hem normal işimi yapıp hem onlara yetişemiyordum çıktım. 5. işimde ise evime zaten çok uzaktı sonra yol parasını kestiler bende çıktım. Hep haklı nedenlerden çıktım ama yinede sorun olur mu?

Sık sık iş değiştiriyorum bu beni ileride sıkıntıya sokar mı?
Cevapla