Arkadaşlar memur olmak mı daha iyi yoksa kendi işini kurmak mı daha iyi?

Ben memur olarak 2 yıl çaşışıp istifa ettim. şu an inşaat mühendisi olarak ev işyeri inşa edip satıyorum. Ama çok yıruluyorum ve stresliyim. Herşeye rağman İyikide istifa etmişim diyorum. Sizin fikriniz nedir?

Arkadaşlar memur olmak mı daha iyi yoksa kendi işini kurmak mı daha iyi?
Cevapla