AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
ne sorular gördü bu gözler. böylesini hiç görmedi
Hata yaparsın. Seviyorsan mutlu olacağına inanıyorsan evlenirsin. Çalışmak istemediğin için değil
Kocandqn aldigini aldigin zaman calismaya baslayip kocani birakirsin jhjhj
Evli bi kadın anne olma istegi varsa gayet mantıklı senin için
Mantıklı değil saçma bi evlilik olacağına hiç olmasın
Devir değişiyor artık ben ev hanımı istemem benim gibi dşünen de çok o yüzden çalışma hayatına adapte ol bence
Ama ben köyde yaşadığım için fabrikada falan çalışabilirim sadece o da hep vardiyalı çok zor oluyor imkanım yok ki her yer uzak:(
He anladım o zaman bişey diyemem ama benim çalıştığım yerlerde hep uzaktı zor oluyor ama mecbur işte şimdide iş arıyorum uzak olsun da tek iş güç olsun kafasındayım
Hayatın yükünü ve kendi sorumluluklarını üstlenmeyip başkasına yıkmak için evlenip kan kusan çok var senin gibi
Mantıklı ama psikolojikmen kötü hissetmemek için uğraş bulun birşeyler ile meşgul olun pozitifte kalın güzel bir duruşunuz olsun
Zey zey hanım bile beğenmiş
evlenince daha çok
çalışmlyacak mısın,
ev iş kolay mı
Öyle ama yapacak bişeyim yok
elin oğlunun yapacak neyi var
çocuk olunca nasıl geçineceksiniz? bu zamanda anca zengin olursa çalışmazsın. zengin diye de evlenmezsin herhalde biriyle.
Ben de tam tersi işsiz olduğum için evlenmek istemiyorum önce ekonomik özgürlük alınmalı bence o senin bi garantin
Çalışmak istemiyorsan evlenebilirsin
Allah inanan Allah'tan korkan ve o şekilde yaşayan merhametli bir türkle
Maddi durumu iyi olan biriyle evlenirsen mantıklı tabii ki
Öyle birini nerden bulayim
O biraz zor işte 😏
Bende eşimin çalışmasını istemiyorum ama kirada oturacağımız icin biraz zor o calismassa karın tokluguna geciniriz ekstrası olmaz
Çalışmak zor denedim ama olmadı fabrikaya girdim hatta yapamadım çok zordu bir de köyde yaşadığım için fazla imkanim yok maalesef. Evlilik hiç düşünmüyordum ama artık mantıklı gelmeye başladı
Senin icin mantıklı gercekten insallah en kisa zamanda olur
Teşekkür ederim
Kadınların çalışmasına gerek yok. Evli olsan asla eşimi çalıştırmam. Onun görevi evin içinde. Evlilik demek eksik yanımızı gidermektir ve erkeklerin eksik kaldı konu ev işleridir.
Ahaa ben de kız alıştim koca parası yemek istiyorum.
Kimseye ihtiyacım yok ben güçlü kadınım imajı vermek ve dik durmak mantıklı öbür türlü erkek egosunu tatmin edersin senin bana ihtiyacın var gibi algilamasını sağlama
Erkek çalışıp sana bakmak zorunda sen istersen çalışırsın zaten
Zengin koca bulman gerekiyor kendini iyi sergili alıcın çok olsun. 👌
sence mantıklı mı daha çalışmadan işin olmadan evlenip evde kalmak
Şimdi sen en yakışıklısını en kariyerlisini, eli bonkör olanını, cimri olmayanını, arabası evi ve aylık 300k kazanandan aşağısını istemezsin :) burun kıvırırsın :)
öyle bir açıklama yazmamış
Evlenmek için evleneceksen bence evlenme , hoşuna giden birini bulabilirsen evlen...
Çalışmadan evlenip nasıl geçinmeyi düşünüyorsun?
Mantıklı bende evlendiğim eşimin çok çalışması taraftarı değilim her şey para değil. Önemli olan evdeki huzur.
bence bu şekilde okeylerse karşındaki neden mantıklı olmasınki İSTEMİYORSAN çalışmayıp evine bakarsın eşinde sana bakar
Olabilir. Evcil değilsen olmaz yani eşinle cılacalsın eşinle gezecrksin belkife haftada 3 gün vakti olacal
elinde zaten bir diploma var baktin karsindaki adam gibi adam degil gider is bulur hayatina bakarsin. bence evlen
Şu zamanda en mantıklı iş evlenip çalışmadan çocuklarınızı büyütmektir eğer evlenince surunmeyecekseniz evlenmek en iyisi iş illa ki bulunur
Mantıklı tabi ki. İşle evliliğin alakası ne anlamadım. Evlilik yuva kurmak mantıklı bir şey zaten. tabi doğru insan ile.
Doğru insanı bulursan senin için neden mantıklı olmasın ki istediğin şekilde hayatına devam etmekte özgürsün ama eş seçimini dikkatli yap
Evlen bak dalagana ya türkiyedesşn eneayi çok kanka
Ne enayisi
Mantık evliliği yap kanka parası olan birini bul evlen birazda saf olsun
Hiç bir zaman bir başkasına muhtaçmış gibi yaşamamalısın
Sakın yapma bunu sonra kocam bana para versin diye gotunde dolandırsin her zaman vermezler bilesin
Neyi
Sırf çalışmamak için evlenme ya da calismayayim kocam verir diye de bekleme sakin
İş arıyorum
Bişe diyecem sana ama kızmak yok tamam mı
Sorma 😬
Taşkın soyadında müşterimiz var
Haluk Taşkın diye biri
En iyisi kız aferin keşke bütün kadınlar senin gibi düşünse toplum kendine gelir
Kabul edecek birisini zor bulursun bu devirde
Evdekiler bakmıyor başka bir enayi mi araştırıyorsun
Evlenmek için evlenme. Severek evlenirsen gayet mantıklı.
Mantıklı ama zengin biriyle evlen değsin en azından dkdkdkddk
Evlenmek için evlenilmez bence evlilik zor iş emin olunmalı
Ekonomik özgürlüğünü eline almayan hiç kimse mutlu olmayı haketmiyor
29 yaşındayım evlenmek istemediğim için çalışıyorum
Bir de sarışın kadınlar zeki olmaz derler..
Bi mesleğin olsa iyi en azından boşanma falan olursa kendine ait mesleğin olur
Çok güzel değilsen bulacağın kişi max asgari ücretli ya da yaşlı biri olur
Yasin genc Esin cok zengin olsa bile az da olsa kendi parani kazanmani oneririm
Sen ne iş yapıyorsun?
Çalışmanı istemeyen bi erkek bulursan kolay bende iki yıllık bişey kazanamazsam sanırım evlenmeyi düşüncem son çare
Olması gereken kuzum bonus kadın için
O kadar okumuşsun ama sana da yazık değil mi
Her bölümden binlerce mezun var, artık okumak okudum demek için kullanılan bir etken
Bunu öğrenmek lazım
Mantıklı ama sırf bunun için yanlış bir evlilik yapıp hayatını kaydırma
Koca adayı var mı?
Çalışmak da istemiyom evlenmek de istemiyom
Evet kriter var mı
Daha fazla çalışırsın
Olm bebekde yapmassin sen
Parasız yaşanmıyor o ne olacak?
Mantıklı değil.
Bence çok mantıklı
Buldunmu birini var mı
Seni uyanık seniii
Koca eline bakarsanız aç kalabilirsiniz
Karşındakini iyi tanımalısın acele etme
En mantıklısı bence de