• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Çalışmak istemediğim için evlenmek istiyorum, mantıklı mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
811
Yapay Zekaya Sor
25 yaşında üniversite mezunuyum. İş bulamadım zaten içimde çalışma isteği de yok. Evlenmek mantıklı mı sizce?
Çalışmak istemediğim için evlenmek istiyorum, mantıklı mı?
Cevapla
Üniversite Soruları Evlilik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _Emre___
    _Emre___ Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 96%
    1 yıl

    HAYIR tamamen YANLIŞ bir mantık !

    Öncelikle seveceğin , onuda seni sevdiği insanı bulman tanışman gerekiyor.. İş konusu zaten bu ülkenin genel problemi sadece senin problemin değil. Ekonomide bilerek ve istenerek yokediliyor ülke çöksün diye. İlerleyen zamanda yeni dünya düzeni , kağıt paranın yokedilmesi ve dijital paraya geçilmesi projeleri var.(kağıt para yokedilip dijital paraya geçilince , para bilgisayar ekranlarında bir sayı olacak ve o ana server bilgisayarı elinde tutanlar insanları köleleştirecekler, sistem otur dedimi oturacaksınız kalk dedimi kalkacaksınız yoksa hesabınıza ekranda 0 sıfır basıp sizleri sıfırlayacaklar.. dijital kölelik) Neyse konuya geri dönelim, aşık olmak sevmek için değil fırsatçı gibi çalışmak istemediğin için evlenmenin planlarını yapmaktı konu.. hedefte ENAYİ KAZ bir erkek oluyor..

    BU MANTIK TAMAMEN KENDİNİ KURTARMAK İÇİN "ENAYİ canım" BİR ERKEK ARIYORUM, EVLENEYİMDE KİM OLURSA OLSUN MANTIĞIDIR. AKLI OLAN BİR ERKEK BU MANTIĞI FARKEDESEN SENDEN KESİNLİKLE KAÇMALI ARKASINA BİLE BAKMAMALIDIR. BÖYLE BİR DÜŞÜNCE ŞU ANLAMA GELİYOR = ÇARESİZ BİR DURUMDASIN, KİM OLSA FARKETMEZ HERHANGİ BİR ENAYİYİ BULUP ONU BASAMAK MERDİVEN YAPIP "BEN"YÜKSELEYİM BİR ÜST SEVİYEYE ÇIKAYIM MANTIĞIDIR.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    Dönemin getirdiği zorluklardan biri de bu aslında. 'Kır dizini evinde otur' çağından, 'Kadın ekonomik olarak erkeğe bağımlı olmamak için çalışsın' çağına geçiyoruz malum. Henüz geçiş tamamlanmış olmadığından, iki bakış açısı da toplum genelinde mevcut. Dünya genelinde böyle köklü bir dönüşümün yaşanıyor olmasının da geçerli bir sebebi olduğunun bilincinde olarak bu kararı ver ama. Ben kendimi ve muhtemel çocuklarımı bu tehlikeye atarım diyorsan, bu senin tercihindir. Kendinle aynı şekilde düşünen bir erkek bulup ipleri onun eline verirsin, sonra da geleceğin için en iyisini umarsın.

    0
    0 Yorumla
  • Selinaorselin
    Selinaorselin Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Bence evlenmek sadece çalışmak istemediğin için mantıklı bir çözüm değil. Evlenmek ciddi bir sorumluluk, sadece rahatlamak amacıyla yapılacak bir şey değil. Kendi ayaklarının üstünde durman hem maddi hem de duygusal olarak kendine güvenmen önemli. Evlenmeden önce çalışmak ve kendi hayatını kurmak üzerine düşünmen gerek. Hayatını bir başkasına bağlamak sadece kaçmak istediğin bir şey olmasın. O yüzden önce kendini keşfet sonra karar ver.🙏🏻🌷

    0
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Çalışmak istemediğin için evleneceksin ve sonra evliliğin yolunda gitmediği için bir işe girip para kazanıp ekonomik gücünü elde edip sonra boşanmak isteyeceksin emin ol ekonomik özgürlük çok önemli bir bilezik aslında ekonomik özgürlüğünü bir erkeğin ellerine bırakma derim

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Sevgili genç arkadaşım, bu soruyu kendine böyle net bir şekilde sorduğun için teşekkür ederim. 👏 25 yaşında üniversite mezunu olman bir başarı ve her ne kadar iş bulamamış olsan da, bu motivasyonu kendi içinde sağlaman zaman alabilir. Bazen yaşadığımız zorluklar yolumuzu belirlemekte zorlanmamıza neden olabilir.

    Ancak çalışmak istemediğin için evlenme fikri mantıklı gibi görünse de, bu evliliğin seni mutlu edeceğini garanti etmez. Evlenmek her şeyden önce duygusal bir bağdır, bir iş fikir değil. Eğer mutlu ve sağlıklı bir evlilik yaşamak istiyorsan, kendi ayakların üzerinde durarak, kendine güvenerek bu yola çıkman çok daha anlamlı olur.

    Kariyer hedeflerinle ilgili güçlü yönlerini keşfetmek için biraz daha zaman ayırmaya ne dersin? 😊 Ben her zaman gençlerin kendi yeteneklerini keşfetmesi ve kendine inanması gerektiğine inanırım. Unutma, istediklerini başarabilecek güç içindedir. 💪 Eğer kafanı karıştıran başka noktalar varsa konuşabiliriz!

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

99

Cevap

103

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    mantıklı değil tabi ki de kendi paranı kendin kazanmalısın

    1
    0 Yorumla
  • Theguestt
    Theguestt Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    1 yıl

    Evlenme ya da çalışıp çalışmaman sorun değil, fakat sevmeni öneririm daha da önemlisi sevilmeni...

    Bence bu düşünce sağlıklı bir düşünce değil.

    Kuzenim köyden kaçmak için evlenmişti ve şimdi iki çocuğuna bakmak için çalışmak zorunda.

    Bence şu soruları kendine sornalısın ;


    "Evlilik, hayatımdaki sorunları çözecek mi?"
    - Evlilik bir "kaçış" değil, bir "başlangıç"tır.
    - Çalışma isteksizliği, yorgunluk veya hayattan sıkılma gibi duygular, evlilikle sihirli bir şekilde kaybolmaz. Hatta ilişkinin dinamiklerini zorlayabilir.


    "Ekonomik bağımsızlığımdan vazgeçmeye hazır mıyım?"
    - Partnerinin gelirine bağımlı olmak, zamanla özgüvenini zedeleyebilir veya ilişkide eşitsizlik yaratabilir.
    - "Çalışmamak" geçici bir çözümse, uzun vadede tatmin etmeyebilir.


    "Evliliği neden istiyorum?"
    - Sevgi, güven ve ortak bir gelecek hayali mi? Yoksa sadece "rahat bir yaşam" için mi?
    - Gerçekçi ol: Evlilik, sorumlulukları ve emeği de beraberinde getirir (ortak kararlar, iletişim, aile dinamikleri vb.).


    Kariyer değişikliği deneye bilirsin: Sevdiğin bir alana yönelmek iyi gelebilir.




    "Evlenmek, hayatına anlam katacak biriyle paylaşmak içindir, saklanmak için değil.
    Eğer tek motivasyonun 'çalışmamak'sa, bu karar ileride pişmanlığa dönüşebilir.
    Önce kendinle barışık olduğun bir hayat kur; gerisi zaten gelir.


    Dilerim içindeki sesi doğru dinlersin! 🌸

    1
    9 Yorumla
    • Ametist06
      Ametist06
      1 yıl

      Psikolog olabilirmisin acaba? 😊

      Yorumla
    • Theguestt
      Theguestt
      1 yıl

      Değilim, ama böyle bir hata yaparak kararlarının ‘keşke’lerle değil, ‘iyi ki’lerle dolsun diye isterim… Keşke kalbini dinlese, ama aklını da susturmasa. Çünkü, *her ikisini* hak eden bir hikâye barındırıyor suru 🌸"

      Yorumla
    • Ametist06
      Ametist06
      1 yıl

      Taktir ettim seni helal olsun çok güzel ve açıklayıcı bir yorum yapmışsın 👏👏👏🤌

      Yorumla
    • Theguestt
      Theguestt
      1 yıl

      Çünkü umursuyorum 🙏

      Yorumla
    • Bunalmaktanbunaldım
      Bunalmaktanbunaldım
      1 yıl

      chatgbtye sormuş

      Yorumla
    • Theguestt
      Theguestt
      1 yıl

      Güzel bakan güzel görür, güzel gören güzel konuşur. Kötü bakıp açık arayan da neyse sanada hayırlı geceler

      Yorumla
    • Bunalmaktanbunaldım
      Bunalmaktanbunaldım
      1 yıl

      ya yazı tarzından bile belli kopy past yani safmıyız okadar

      Yorumla
    • Theguestt
      Theguestt
      1 yıl

      Tamam kardeşim 🙏

      Yorumla
    • Bunalmaktanbunaldım
      Bunalmaktanbunaldım
      1 yıl

      bak bu yazın normal😄

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Çalışmayan kızı kim alır ki bu devirde? Asgari ücretli biri alir en fazla. Kirada oturur. Fakirlik içinde yaşarsin. Karın tokluğuna yaşam yani.

    ya da senden 15 20 yaş büyük, yaşlanip tipi kaymiş, evlenip boşanmis, egoist bencil ve karısıni ezmek isteyen hükmetmek isteyen biri için ideal eş adayı olursun. Onlar seni havada kapar. Evet çalıştirmaz evde oturursun ama seni ezim ezim ezer, kalbini kirar aşağilar falan filan. Gidecek yerin olmadiğini bilir susarsin. Zaten seni de o yüzden seçer. Gidemesin diye. Bir süre sonra kocanin erkekliği de kesilir. Yaşlı bakıcılığı yaparsin. Haa çok fakirlik çekmezsin ama buna da hayat denirse.

    4
    6 Yorumla
    • Divinegoddess
      Divinegoddess
      1 yıl

      Çok haklı bu arada bir kere ben aynı dediği gibi bi adamla evlenecektim çalışmama kıyafetime herşeyime karışan biri dediği gibi bir süre sonra sürekli aşağılamaya ezmeye başladı son anda vazgeçtim Allah kurtarmış

      Yorumla
    • Coşkunn00
      Coşkunn00
      1 yıl

      Bu kadar kötü düşünmeyin derim her şey nasip işi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Coşkunn00 Ben toplumun analizini yaptim. Tek maaşla yaşayan hiçbir genç erkek işsiz vasıfsiz kiz istemez. Kira bile bir maaş bu devirde. Insanlar parasizliktan evlenemiyor. O yüzden kadinin da iyi bir mesleği işi geliri olsun istiyorlar.
      Haa böyle vasifsiz işsiz kizları da sadece söylediğim tip erkekler istiyor. Hiçbir erkek kendisinden 10 15 20 yaş küçük kızı iyi niyetle istemez. Hükmetmek için ister. Özellikle çalışmayan muhtaç ve yaşı küçük kızı istiyorlar. Amaç belli. Sen pollyannacılık oynamak istiyorsan oyna. Ama gerçekler acıdır.
      Iyi niyetli insanlar dengini ister, iyi niyetli olmayanlar küçük muhtaç ve vasifsizini ister. Haa bunu yaparken kizin ailesine de bakarlar. Aile kizina çok sahip çikiyor mu aile varlikli mi ona da bakarlar. Aile de fakir ise o zaman okey derler. Çünkü kizin gidecek yeri olmasin isterler.

      Yorumla
    • Coşkunn00
      Coşkunn00
      1 yıl

      Belkide karşısına zengin iyi niyetli biri çıkacak ve evine sultan alacak neden bu kadar kötü düşünüyorsun

      Yorumla
    • Beyazkin_34
      Beyazkin_34
      1 yıl

      İçimi kararttınız valla pazar sabahı.. Sizin mantığınıza göre tüm ev hanımları böyle bir hayat yaşıyor.. Genellemenize katılamadım kusura bakmayın, evet bahsettiğiniz tipler var fakat herkesi aynı torbaya koymak hiç adil gelmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Beyazkin_34 Mantığı ve hayatın gerçeklerini red ediyorsunuz.
      Genç yakışıklı eğitimli iyi huylu bir erkek asla ve asla kendisiyle denk olmayan bir kızı istemez.
      Hiçbir erkek kendisinden çok güçsüz, muhtac, zavallı birini iyi niyetle istemez. Insanlar aşk hayatını hayır kurumu gibi kullanmaz. Esir arayanla eş arayan aynı kriterleri koymaz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Sırf çalışmak istemediğin için evlenilmez. Maddi durumu iyi bir erkek zaten istediği gibi ve istediği süre genç, olgun, minyon, at gibi, orta halli, esmer, sarışın, kumral vs vs vs hatun bulup ihtiyaç giderir. Hiç aklı başında bir erkek çalışmak istemediği için evlenecek bir kız istemez. Zaten günümüz ekonomik şartlarından dolayı maalesef evlenmeler azalıp boşanmalar arttı. Yaş aralığına bakınca senin evlenmek isteyeceğin yaştaki erkekler babadan zengin değilse kendi karnını zor doyuruyor. Yaşı biraz büyük olsun dersen bu defa olgun erkek seni istemeyebilir. Güzel, güler yüzlü, zeki, akıllı, iyi huylu, çalışkan, esprili, sesi güzel, hamarat gibi gibi artı özelliklerin varsa o zaman şansın var fakat yoksa işin çok zor.

    1
    0 Yorumla
  • Sevgirella
    Sevgirella Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 98%
    1 yıl

    Evlenince ihtiyaçların artacak bence bi meslek sahibi olmadan evlenmek mantıklı değil hele birde çocuk olursa onun için çok iyi bir gelecek istediğinde para konusu açığa çıkacak, bide kocanla anlaşamazsan elinin tersiyle çevirdiğin bu yıllarını çok ararsın ararsın da geri gelmez bu zamanların, bence çabala derim olmadı sektör değiştir illaki ilgini çeken bir sektör vardır deneyimin olsun ilerde pişman olmaman için, illaki yok evlenmek istiyorum diyosan da senin bileceğin iş.

    2
    0 Yorumla
  • LustNuts
    LustNuts Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenmek, hayattan kaçış değil; sorumluluğun level atlamasıdır. Çalışmak istemiyorum diye evlenmek, yangından kaçıp volkanın üstüne oturmak gibidir. Maddi bağımlılık, duygusal esaret getirir. Önce kendi ayakların, sonra eş seçimin. Yoksa eş değil, sahibin olur

    0
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Mantıksız. Evlendiğiniz adam 🚹 kötü çıkabilir birincisi. Ekonomik özgürlük için evlenilirse o eş sizi ezebilir, ekonomik manada kısabilir üstelik gerçekçi bakıp ekonomik özgürlüğünüzü bir şekilde kazanmaya bakın derim. 🌺✨💁

    2
    2 Yorumla
    • itsaname
      itsaname
      1 yıl

      evet cok haklisiniz. Kendi ezer kesinlikle

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      @itsaname aynen öyle 🌺

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bende hic sevmiyorum calismayi. Hicte calisamam. Kadini calistiran parasina goz diken erkegi de erkek gibi gormem. Ama yasitin biriyle evlenme derim 30.35le evlen daha rahat olursun

    5
    16 Yorumla
    • kaysrili38
      kaysrili38
      1 yıl

      Hayat müşterek kadında kendi ayaginin üzerine durmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çalışmak çok zor ya fabrikaya girdim 15 gün zor dayandım üstümde baskı var çalış diye karar verdim en iyisi evlenmek

      Yorumla
    • kaysrili38
      kaysrili38
      1 yıl

      Ben ev kızı istemem açıkçası mesleği olan isterim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @kaysrili38 tamam knk sen kendi ayaklari uzerinde duran kadinla ol. Tutanmi var?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ev kızı isteyen çok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @kaysrili38 meslegi olmasi egitimli olmasi farkli birsey ki bence de herkes olmali. Ama kadinin calismasini parasini istemek bir erkege yakismiyor

      Yorumla
    • kaysrili38
      kaysrili38
      1 yıl

      Ben istemem çünkü iyi bir isim kariyerim var denk olması lazım el kızını beslemek için yıllarımı vermedim pardon da siz ne verecek siniz bir erkeğe?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Büyük konuşma

      Yorumla
    • kaysrili38
      kaysrili38
      1 yıl

      Hayır kardeşim mantıkli olan bir erkek istemez bunun büyük küçüklükle ne alası var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @kaysrili38 sen yedirme iste abi. Sen cocuklarinin annesine para harcamayi bakmayi bir es*rtu yedirmek olarak goruyorsun ayni bu kafayla evlenme zaten yazik. Bir kadin sana hayatini vericek herseyini zamanini guzelligini cocuklar doguracak. Hem cocuk yapsin hem ev isi yapsin hem senin donlarini yikasin hemde kendi karnini kendi doyursun öylemi? Napsin o zaman seni o kadin be

      Yorumla
    • kaysrili38
      kaysrili38
      1 yıl

      Ya niye kadında calissa 100 k da o getirse eve fenami hayat standardı yüksek yaşamak varken , tek maasla neden başkasını besliyim enayimiyim, ben 25 seni mi vermişim, siz cafelerde erkeklerle sevgili olup gezip tozarken, sizin ki evlilik değil kendinizi kurtarmak adına yuva kurmak diyorsunuz yalan mi? Asla bir işci asgari ücretlide istemezsiniz minimum memur isterseniz yalan mi? Herkes işine geldiği gibi işte önce kendini düşünüyor bende kendimi düşünüyorum?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @kaysrili38 100k kazanan kadin akillidir senin dusuncende birini ne yapsin gider milyonerle olur. Herkes feminist degildir ayrica. Olmak zorunda da degildir. Sende buna saygi duy. Biz boyleyiz boyle dusunuyoruz calismiyorum calismadim calismam da zorunda kalmazsam. Baba evimde de gul gibi yasadim esimle de ayni sekil. O calistirmadi beni sagolsun. Ama ben onun yaninda 20yasindan itibaren varim herseye hazir konmadim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynen 100k kazanan kadın seni ne yapsın düşünce tarzına bak ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ev kızı alacak bu kesin 😂😂

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      @kaysrili38 sen ne vereceksin çalışan kadına?

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      @kaysrili38 çalış sana çalışan karı yok beleşe yatak keyfi istiyorsan çalışan kadın yorgun olur ev kızı layık sana beleşe gelir fakir yeter mi iyi mi

      Yorumla
  • ethem742
    ethem742 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 94%
    1 yıl

    Okul okuyup meslek sahibi olan kadın çalışsın.
    Ama eğer okumamissa zaten erkek çalışsın yani bizim doğamız gereği işimiz o zaten. Karimiza ve çocuklarıma bakmak

    2
    3 Yorumla
    • Subrdgy
      Subrdgy
      1 yıl

      Feminizm gibi mi?

      Yorumla
    • ethem742
      ethem742
      1 yıl

      Feminizim dediğin masküleniteyi destekleyen feminizm ise evet ama feministlerin erkeklere düşmanlığı olanı diyorsan hayır

      Yorumla
    • ethem742
      ethem742
      1 yıl

      Bu maskülenitenin getirdiği bir şeydir. Erkeğin doğadaki en öncelikli görevidir bu

      Yorumla
  • mayisgly
    mayisgly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    1 yıl

    Keşke ben bu aydınlanmayı 10 sene önce yaşasaydım. Çalıştım okudum hepsine pişmanım. Atanamadım. Kaldım m*l gibi. E çok okuyunca chl de begenemiyosun hayatım çok zor çok

    3
    0 Yorumla
  • Furkiipman
    Furkiipman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Açıkçası öyle evleneyim diye evlenmeyi doğru bulmuyorum, evleneceginiz kişi kafanızın uyacağı biri olmalı, bir ömür beraber gecireceksiniz. Ani kararlar almanın size yaşatacağı durum oldukça iyi olmayabilir. Bir daha düşünün, seveceğiniz bir ömür boyu bu kişiyle beraber yasayabilecegim vakit gecirebilecegim birisi olmalı diyebileceğiniz birisi olsun. Bu kişi de anında maalesef bulunmuyor, zaman gösteriyor bu kişiyi size.

    1
    0 Yorumla
  • Tuğbahanımm
    Tuğbahanımm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Öncelikle tavsiyem buradakileri dinleme. Bence seveceğin bir iş veya hobi alanı edin. Olmadı düzgün biri ile evlenmeye çalış ama sırf çalışmamak için evlilik olsun kafasıyla kötü birine düşme dikkat et.

    0
    0 Yorumla
  • sultankalavun
    sultankalavun Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Bende aynı şekilde çalışmak istemediğim için evlenmek istiyorum. Bir tane çalışan kız bulsam vallaha çalışmam bütün ev işlerini yaparım. Hatunumu da tatmin de ederim elini sıcak sudan soğuk suya sokmam

    1
    0 Yorumla
  • jelyz
    jelyz Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç mantıklı değil. Evlilik böyle bir isteğe indirgenecek kadar basit bir şey değil. Bir de herkesin ekonomik özgürlüğü olmalı. Hangi insanla karşılaşacağını bilemezsin ve bazen iyi sandığın biri kötü çıkabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Gülümserken
    Gülümserken Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Hayat çok uzun bir yolculuk. İnişler çıkışlar olacaktır. Akılda tutmanız gerek ömrünüzün her döneminde duygu düşünce değişimleriniz olacaktır ve büyük fotoğrafı iyi okumamız lazım. Bu sebeple bir nihai hedef koymanız lazım.

    1
    0 Yorumla
  • Tükendimçok2
    Tükendimçok2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenince kocan para vermez günümüz erkekleri böyle bir enayi bulursan verir ama genel olarak vermezler zengin değilsen çalışmak zorundasın kimse sana bakmak zorunda değil ailen dahil bir bireysin çalışmayana ekmek yok

    2
    0 Yorumla
  • İnce_Memed
    İnce_Memed Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 33%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Evlenince değil kendi iç huzuru sağlandığında mutlu olacaksın evlilik elbette bir gün olur ama bunu çare ya da kaçış olarak kendinde görme seviyorsan evlen

    1
    0 Yorumla
  • Munkesir
    Munkesir Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bacım kendine yatırım yap, kurslara falan git geliştir kendini. Zaten nasip işi direkt görüştüğün kişiyle evlenecek değilsin bu kafayla da çok rahat hata yaparsın gibi duruyor

    2
    1 Yorumla
    • ErkanJu
      ErkanJu
      1 yıl

      Neden insanlar böyle düşünüyor

      Yorumla
  • w3lic
    w3lic Takip Et
    Xper 1 Yaş: 40
    1 yıl

    Hayatımda böyle bir mantık görmedim. Offff acayip iyi. Ne alaka ya ya çalışmayacaksın diye evlenmek! Ben evliyim ama çalışmak istiyorum iş bakıyorum kendime kocam da olsa her şeyi üstüne yıkamam ki. Hamal mı ya milletin oğlu ömür boyu sırtında taşısın bizi.

    0
    0 Yorumla
  • Asimov80
    Asimov80 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Doğru kişiyle evlenilirse Mantıklı. Yine de bir kadının finansal özgürlüğü olmalı.

    Günümüzde evliliğinde mutsuz olan kadınlar aktif işi veya mesleği olmadığı için çaresiz kalıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Özgeqwrs
    Özgeqwrs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır sonradan çok pişman olursun kimse hemen pat diye iş bulamaz hem iş bulmadan evlenilmez kendi ekonomik özgürlüğün olmalı evleniceğin kişinin elinemi bakıcaksın sadece

    0
    0 Yorumla
  • Deniz_sahinnn
    Deniz_sahinnn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    1 yıl

    Kısa vadeli rahatlık hoşuna gidebilir iyi bı bölümden mezunum meslegim var ama iş hayatındaki mobbinglerden hayatın zorluğundan bazen benim de aklıma gelmiyo değil ama uzun vadede sıkıntı yaratır sürekli evde olmak evde olacağın için sosyal cevren de daralir sıkıntı

    0
    0 Yorumla
  • Delibeco
    Delibeco Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Evleneceğin adam zenginse ve evde dışardakinden daha çok çalışıp birde üstüne bir kuruş sahsi bir kazanım elde edemeyeceğin bir durumda kalmıcaksan mantıklı!

    0
    0 Yorumla
  • AzraaaAslan
    AzraaaAslan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    1 yıl

    Çalışmak istemeye bilirsin ama diyelim evliligin yolında gitmedi bebeğin oldu evlendiğin kişi seni aşağıladı vs vs sonrasında ne olacak nereye kadar çalışmayacaksın

    0
    0 Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenince ne olacak, kocan çalışacak, sen evde mi oturacaksın:) Bu ne saçma bir mantık :) sence mantıklıysa mesele yok :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ev işleri kolay mı sence

      Yorumla
    • Silhouettee
      Silhouettee
      1 yıl

      Kendi evinde yalnız yaşadığını düşün evini temizleyeceksin toplayacaksan Ne gerekiyorsa yapacaksın. Evlenirsen bile kocan sana evde her konuda yardımcı olacak bir koca olacak, olmalı :) Ben de tek başıma yaşadım kendi işimi her zaman kendim gördüm. Yeter ki tembel olma :)

      Yorumla
  • Lisan-ıGAY
    Lisan-ıGAY Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Sırf evlemmek için evlenmeyi istemek mantıksız ömür boyu birlikte yaşayacaksın bu durumu iyi değerlendirmek lazım yanlış bir eş seçiminde tüm hayatın bir yıldız gibi kayar avuçlarından

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Mantıklı ama sevdiğin biriyle evlenmelisin ve o kişiye dikkat etmelisin erkek olmalı yani adam gibi adam olmalı günümüz prenses erkekleri karısını çalıştırmak istiyor çünkü burada kaç tane rastladım öyle sorulara.

    1
    0 Yorumla
  • Zeyzeyy12
    Zeyzeyy12 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Olur tabiki çalışmak zorundasın diyen erkek adam değildir

    Ksdın isterse evinde durur çocuğuna bakar evine bakar isterse çalışır.

    1
    0 Yorumla
  • mehmetsercan06
    mehmetsercan06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    tabiki kadının calısmak gibi sorumlulugu yok zaten erkek rıskı getirir kadın evini cekıp cevirir

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle bir erkek bulamadım ya

      Yorumla
    • mehmetsercan06
      mehmetsercan06
      1 yıl

      olur mu dolu öyle erkek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bana denk gelmedi bi

      Yorumla
    • mehmetsercan06
      mehmetsercan06
      1 yıl

      valla bende kadınların ısrarla calısmasına karsıyım calsıyolar soruyorum parayı napıyosun elbise kıyafet alıyorum diyolar arkadas bu bagımsız olmak degilki bencillık eger calısyosan eve katkı saglıycaksın calısmıyosanda evinde oturcaksın keyfine bakıcaksın

      Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    1 yıl

    Yaw siz koca parasıyla cok mutlu olacagınızı nerden cıkartıyorsunuz Bi işiniz mutlaka olsun
    Yarın 2 cocukla bosanmak istiyorum
    İş bulmam lazım dersiniz

    0
    0 Yorumla
  • Kuşadali88
    Kuşadali88 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    İşte kadınları evliliğe sürükleyen motivasyon 😄 sevgi aşk mutlu yuva çocuklar falan hikaye. Duygusal sebeplerle evlenen erkekler o yüzden mutsuz

    0
    0 Yorumla
  • Homo-Academicus
    Homo-Academicus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Tembellik gerekçesiyle yapılan bir evlilik sadece bir erkeğin hakkını yemenizle sonuçlanır. Bunu yapmaya da hakkınız yoktur 🌿

    0
    0 Yorumla
  • kalp-komutanı
    kalp-komutanı Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl

    Sacma bi sebeb yani kadin illa calisacak doye bir sart yokki. İlla calissin diyen erkekle tabiki evlenme.

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 867 cevap paylaştı.

    Değil..

    Bir iş bulup çalışsan kendi ayaklarının üstünde dursan daha iyi olur..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çalışmayan biriyle kimse evlenmez zaten

    • Necro12345
      Necro12345
      1 yıl

      O zaman neden çalışmamak için evlenmek isten..

  • isimsizbilen
    isimsizbilen Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Evin tüm derdi hariç kocamın derdiyle çocuksu hareketleriyle uğraşayım, üstüne çocuk doğurup deli olayım dersen evlen tabi..

    0
    0 Yorumla
  • Canubbeeennn
    Canubbeeennn Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Senin kendinin taşıyamadığı kendinin yükünü başkasına muzlarına yükleyeceksin buram buram bencillik elinde patlar o iş söyleyeyim

    0
    0 Yorumla
  • hynjinnnn
    hynjinnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Mantıksız, kötü bir tercih. Gittiğin hiçbir ortamda da saygı görmezsin, zaten bir başarın da olmamış.

    0
    0 Yorumla
  • Cokuzgunumgecmiyor
    Cokuzgunumgecmiyor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 102%
    1 yıl

    Iyi birini bulduysan çoook mantıklı müthiş

    Ama birisi var mi

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kimse yok ya

      Yorumla
    • Cokuzgunumgecmiyor
      Cokuzgunumgecmiyor
      1 yıl

      Çıkar insallah acele etme evlenesim var diye yyanlis yapmaktansa tek kal daha iyi

      Yorumla
  • x-CiciKız-x
    x-CiciKız-x Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Bu bir tercih. Eğer ev hanımı olup eşimin emri altında yaşayacağım diyorsan tabiki evlen. Ama unutma, herşeyin ona bağlı olacak. Paran bile

    1
    4 Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Öbür türlüde elin adamının emri altındasın paran iznin hastalığın bile

      Yorumla
    • x-CiciKız-x
      x-CiciKız-x
      1 yıl

      Ozel sektör öyle

      Yorumla
    • Zamanın_izinde
      Zamanın_izinde
      1 yıl

      @Esrademir3593 Esra sen ne iş yapıyorsun?

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      @Zamanın_izinde sana ne?

      Yorumla
  • Bülentadn
    Bülentadn Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 99%
    1 yıl

    Adam sana bakacak sende evde eşofman la uyuyacaksın akşamda makarna ohhhh ne güzel hayat

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ohoo ben ne yemekler yaparım bir bilsenn

    • Bülentadn
      Bülentadn
      1 yıl

      Yemekle biter mi diyorsun. Benim durumum iyi olması nedeniyle eşimin çalışmasını istemem. Yorulmasın eve geldiğimde enerjik olsun isterim.

  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Bulursan tek maaşla geçinebilecegin bir erkeği helal olsun ama bulamazsın

    2
    0 Yorumla
  • H-b_a
    H-b_a Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 92%
    1 yıl

    çalışma zorunluluğun yok erkeğin sana bakma yükümlülüğü var.

    1
    2 Yorumla
    • Subrdgy
      Subrdgy
      1 yıl

      Element gibi mi?

      Yorumla
    • H-b_a
      H-b_a
      1 yıl

      @Subrdgy
      anlamadım

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 833 cevap paylaştı.

    koca eline bakmak da hiç mantıklı değil. fitil fitil ödetir bedelini..

    1
    0 Yorumla
  • Dilara_karaçay
    Dilara_karaçay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bizde sikilmek için evlenmek istiyoruz çok işe yarıyor tavsiye ederim

    1
    0 Yorumla
  • Asgariucretgibiyim
    Asgariucretgibiyim Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Eril enerjisi yüksek, geliri ile evine tek başına bakabilecek bir erkek bulursan çok daha mantıklı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Aynı benim sevgilim bende ona demiştim zaten hem sen çalışma hemde bütün işleri yapıp yemeğine kadar ben yedireceğim diye

    1
    22 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evlenelim mi bskdbx

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      fazla net oldu kajsdkasdj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hahaha böyle birini kim istemez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      E doğrusu budur madem evleniyorsun o senin kadının ona özel ilgi gösteceksin o kadar. Hele regl döneminde yataktan bile çıkarmayacaksın. Gerekirse tuvalete bile kucaklayıp işini halledince geri getireceksin olay budur

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Son durum ne 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Esrademir3593 Noluyor skdfjldsljkf

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Evleniyordunuz en son 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Esrademir3593 Taliplerim artıyor ayy ne şanslıyım kjasdkjsadkj

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Kız evlenme teklifi etmiş sen niye yan çizdin 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Esrademir3593 Bilmem kaldı ya öyle teklif lkaslsakd

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Sende evlenmeye meraklı değilsin hep blöf 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Esrademir3593 Yok be dediğim gibiyim cidden

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Evlen o zaman kızla be

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Esrademir3593 Kız bir kere 25 ben ondan küçüğüm lkadlskad

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Kaç yaş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Esrademir3593 22

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      3 yaşa kadar bir şey olmaz yaş farkı önemsiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Esrademir3593 Sen niye taktın bu kadar onu anlamadım lkasdlksad

      Yorumla
    • Esrademir3593
      Esrademir3593
      1 yıl

      Yav kız ne güzel dengini bulmuş evlenseydin

      Yorumla
    • Kalplivceld
      Kalplivceld
      1 yıl

      Ne kastın be arkadaşım

      Yorumla
    • Alsesdsa
      Alsesdsa
      1 yıl

      Haklılar

      Yorumla
    • Akldldks
      Akldldks
      1 yıl

      Bu ne la

      Yorumla
  • BiliyormBununAdı_AŞK
    BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 606 cevap paylaştı.

    Sorumluluğunu başkasının üzerine nereye kadar atabilirsin

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bunu bende kendime soruyorum hep:(

      Yorumla
    • BiliyormBununAdı_AŞK
      BiliyormBununAdı_AŞK
      1 yıl

      Yok evlenirsin illa ki esindir ama 5 isteyince 5nide alama sorumluluk daha çok olacak

      Yorumla
  • Lum0sMaxima
    Lum0sMaxima Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Mantıklı kanka. Tr de çalışcaz diye erkek fatmaya döndük. Sen bari dişi kal 👐

    0
    0 Yorumla
  • Eskte
    Eskte Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 103%
    1 yıl

    En azından bir karar vermişsin, peki ev hanımlığını yapmakta ne kadar isteklisin?

    0
    0 Yorumla
  • abuzerbaba
    abuzerbaba Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 84%
    1 yıl

    Çok mantıklı 8 saat çalışmaktan kaçıp 24 saat elin adamıyla uğraşmak 😅

    0
    0 Yorumla
  • Grbryrb
    Grbryrb Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 92%
    1 yıl

    Doğru insan bulursan evet. Ama bu bana bir yerden tanıdık geliyor (kendimden)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Çalışmayan kadını erkek napsın? Zaten dolu çalışmayıp evde yatıyım koca parayı getirsin ben de para eziyim diyen en az 10-15 milyon kadın var bu ülke... total de 50 milyon da kadın nifusu var.

    0
    0 Yorumla
  • Takipsistemit
    Takipsistemit Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Mantıklı evlen düzgünce hayırlı çocuk büyüt o da bir iş

    0
    0 Yorumla
  • Doğrucu_davut
    Doğrucu_davut Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Eninde sonunda bir kocaya varacaksın zaten normal düşünce

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    mantıklı çalışmak zor geldi bana da özel sektör çok yoğun değmez kpss kasıyorum erkekler için de böyle alternatifler var. ama çalışmazsan iş yerinde yorulmasan da kocan ezebilir seni fgdfgdg

    0
    0 Yorumla
  • Yolgezer72
    Yolgezer72 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bu da bir bakış açısı tabii ama bana farklı bir tür beden işçiliği gibi geldi

    0
    0 Yorumla
  • Psikolojisigidik
    Psikolojisigidik Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl

    Mantıksız adamına dusmezsen eğer yüz lira verip hesabını sorar bunu unutma.

    0
    0 Yorumla
  • Asmodeusss
    Asmodeusss Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Türkiyede evlenen çoğu kadın bu yüzden evleniyor zaten, kimse size laf etmez merak etmeyin.

    0
    0 Yorumla
  • Sıradan33
    Sıradan33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Çok kaliteli bir düşünce…. dünyaya gelmiş 250 grlık katkısından başka bir şey olmayan bir kadın

    0
    0 Yorumla
  • Kadınsıahmet
    Kadınsıahmet Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 88%
    1 yıl

    Niyeki kendi ayakların üstünde dursana evlenir çalışırsın never

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (142)
Devamını Gör(187)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Çalışmak istemediğim için evlenmek istiyorum, mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çalışmak istemiyorum evlenince? 12 cevap verildi
Evlenince çalışmak istemiyorum, yanlış mı düşünüyorum? 6 cevap verildi
Çalışmak değil evlenmek istiyorum napmaliyim? 10 cevap verildi
Evlenince çalışmak istemiyorum saçma mı? 17 cevap verildi
Ben evlenince çalışmak istemiyorum? 11 cevap verildi
Çalışmak istemiyorum, evlenince bu sorun olur mu? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨