Çalıştığım şirket den hemen ayrılmalı miyim yoksa beklemeli miyim?

Evime yakın bir şirket de satış destek bölümünde çalışıyorum. İşe girerken beni tongaya düşürdüler, maaş konusunda yalan söylediler diğer işi geri çevirdiğim için çıkamadım çünkü kiradayım ve tek yaşıyorum. Görev tanımımda satış yapmak yoktu, bunu en başında konuştuk fakat girdiğim günden beri sürekli şirket de ki müdür ben dahil 3 kıza baskı yapıyor ve telefon ile müşterileri aratıyor. Ne kadar arama yaptın, hal hatır sordun mu diye. Şirket dışında şirket telefonuna bakma zorunluluğu yoktur, müdür kafayı yemiş durumda, evimde haftasonu ramazan ramazan yatarken saat sabah 10 buçuk da whatsap a durum atmış, neymiş hiçbirimiz bakmamaşızı ürün tanıtımına ve paylaşmamışız. İş günü işe gelince bize tutanak ve uyarı yazısı yazmış. Haftasonu evimde dinlenir iken de olsa müşteri de aradığında acaba ilgisiz miymişiz gibi saçmalık sundular. Ben savunma dilekçemi sert şekilde yaptım yasalara uygun şekilde. Çok yoruldum artık, danışmada ki kız müşteri gelince sürekli beni arıyordu müşteri geldi bakar mısın diye, onu da uyardım burada 3 kızız beni artık her müşteri gelince arama, sırayla arar mısın artık hepimiz aynı işi yapıyoruz ben tutulmadım sadece dedim iş için. Bıktım artık. Berbat bir şirket, hem maaşları zarfda dağıtıyorlar yarısını, hem de mobbing ve baskı mevcut. Bir hukuk bürosunda eski işimden buldum. Servisi olmuyor sabah 2 saat akşam 2 saat e yakın yol oluyor ama eskiden kafam bu kadar yorgun değildi. Ne yapayım lütfen bir fikir verin kafayı yiyeceğim. Çay alıyorum çaycısı söyleniyor, kahve alıyorum kahveler misafirler için nerenize içiyorsunuz diyor.

Çalıştığım şirket den hemen ayrılmalı miyim yoksa beklemeli miyim?
Cevapla