Herkese günaydın arkadaşlar sizce böyle diyen patronun amacı göz korkutmak mı yoksa kendine yavaştan iş bak demek mi?

Ben işitme cihazlarında çalışıyorum odyometrist olarak şubede tekim bu yüzden benim diplomamla bu dükkan çalışıyor mesul müdür benim daha 2 ay oldu gireli tecrübem yok 2 hafta önce patron aradı hastalardan çok şikayet geliyor dedi diğer firmalara bizi kötülüyorlarmış dedi sana 2 hafta müddet veriyorum kendine bi çeki düzen ver işe bi sarıl dedi ben burdan ayrılsam yerime birini bulacaklar ve tekrar mesul müdürlük evraklarıyla uğraşacaklar il sağlığa gidip bi ton masraf ve bi ton uğraş bugün tam 14 gün oluyor 2. haftadayım

Herkese günaydın arkadaşlar sizce böyle diyen patronun amacı göz korkutmak mı yoksa kendine yavaştan iş bak demek mi?
Cevapla