Üniversiteye yerleştim ama dönmek istiyorum ne yapmam gerekiyor?

Bölümüm ayrı zor dersleri geçiyorum zaten derslerini de sevmiyorum. Okulda arkadaşlarım var ama sadece dersler hakkında konuşuyoruz onun dışında samimi değiliz. Yurtta 3 kere oda değiştirdim ve artık bıktım çünkü tekrar oda değiştirmem gerekiyor. Oda arkadaşlarimla uyku konusunda anlaşmazlığımız var 3 e kadar ışık açık durdu ve ses yaptilar mesela. Ama bakin çok ciddiyim ben artik oda değiştirmekten de baktim birileriyle düzgün anlaşabilmek istiyorum ama olmuyo. Zaten utangacım odam dışında arkadaşım yokken odamdakilerle de yakın değilim ve zaten odamı değiştirmem gerekiyor. Şu an 3 de ışığı kapattılar ama benim uykum kaçmışti uyuyamadim onlar mışıl mışil uyurken ben birden ağlamaya basĺadım. Ben galiba dayanamıyorum artık...
Üniversiteye yerleştim ama dönmek istiyorum ne yapmam gerekiyor?
Cevapla