Kral geçen otobüse bindim. Sabahın 6 si en baba 6 buçuk. İlk duraktan binnisiz. Otobüs beklerdin donmusuz, it gibi Ankara ayazında titreyerek bindik otobüse, otobüs daha hareket eder etmez ilk duraktan, baktım kadının biri şoför bey klimayı kapatır mısınız sıcaktan bayılacağız dedi. Yer Ankara aylardan ocak saat sabah 6 suları, otobüs bismillah yeni hareket etmiş. Şoför açık değil dedi kadın sen benden iyi mi bileceksin dedi başladı kavgaya. 😀 Valla sizde peygamber sabrı var. Biz de hastalardan çekiyoruz ama en baba olmadı beyaz kod veririm güvenlik gelir alır çıkarır ama bu kadınlar otobüsten de inmiyor adam üç defa otobüsü durdurdu in yoksa ben knecem dedi kadın inmiyor da, şoför kalktı gidecekti yalvardık yapma işe geç kalacak bu kadar insan dedik ancak ikna ettik. Otobüste polis var kadın polise de sen ne karışıyorsun slk dedi.
Hemşire bizden fazla almıyor ki sizinle bizim tamamen aynı, hatta döner bizde 600-700 lira göre daha fazla veriyiliyor size, nöbetlerde de saatlik 8 lira 10 lira fazla alıyorsunuz
Çok rahat eden hemşireler de var çok çalışan sekreterler de var. Konu iş yükü değil ki, isg de çalışan hemşireler mini etekle geliyorlar manken gibi takılıyorlar, sirkülasyon olmayan servislerde hemşireler tüm gün çay kahve yapıyorlar, kvc gibi yoğun bakimlarda orkoloji servislerinde hemşireler canla başla çalışıyorlar. Bu çalıştığın birim ile alakalı yoksa iş genelde herkes için aynı iş.
Valla hastanelerin çoğu sıkıntılı. Açık alanda çok bahsetmemek gerekiyor, o yüzden detaya girmeyeceğim ama, yalaka olmanın her zaman kazandırdığı bir dönemde olduğumuz için liklyakatin değil yalakalığın devamli kazandığı bir dönemdeyiz o yüzden gideceğin hiç bir hastane fark yaratır mı bilmiyorum. Ailenin yanında isen evlenene kadar bekle derim. Ben erkek olmama rağmen bin pişmanım ailemin yanında olmadığım için. Aile iyiyse, aile yanında çalışmak gibisi yok
Ben de bu mesleği sectigime bin pismanim kurtlar sofrası resmen dediğin gibi ağzı laf yapan kazanıyor işi boş olsa da iş yapan kotuleniyor en ufak şeylerden bile beceriksizmis gibi lanse ediliyor kendilerine baksan pek de bir vasiflari bile yok
Öyle maalesef. Ama yapacak bir şey yok. Kimseyi takmadan işini en güzel yapacaksın ki çakal çukalin ağzına laf vermeyeceksin. İleride evlenip gidersen başka şehirde sıfırdan başlangıç iyi gelir inşallah
Evet çakal çıkalım ağzıma laf oluyor sinir oluyorum yok ya ben bu meslekten soğudum yapmak istemiyorum evlenirsem istifa edecem başka birşeyler denerimn
Valla ben seviyorum. Hastane içinde tüm meslek grupları ile en iyi ilişkiler kuran meslek bizim diye düşünüyorum. Maaş bitiminde tds var, idari binada tds evrak kayitta tds. Çalıştığımız insanlar kendilerini bilen proflar, yaşıt olurlarsa arkadaş ilişkisi büyük olurlarsa abi kardeş abla kardeş ilişkisi. Seviyorum mesleği.
Sevecek yönler bulmalısın. Ben de zamanında sevmedim tonla tutanak tonla şey. Halen bile beni bir kaşık suda boğmak isteyen nemuriyetim ile oynamak isteyenler var. Bunu da hakkımı arayarak geri teptim hevesleri karsaklarinda bıraktım. hakkimin yenilmesine izin vermem kendimi kullandırmam ama işimi on numara yapınca kimse laf edemiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Benim de ayligin 85 bin 90 arasi degisiyor. Sehir ici toplu tasima soforuyum 😉
Abi Allah size 120 bini de hoş helal etsin. Bazen biniyorum Allah cidden sizi kadınların dırdırından korusun. 200 bin alsanız hakkınız var 😀
Allah razi olsun. Evinde kocasina laf geciremiyor ki ben onun icin bir elin adamiyim geliyo bana laf soyluyor. Benle tartisiyor. Edep yok edep 😂😂
Kral geçen otobüse bindim. Sabahın 6 si en baba 6 buçuk. İlk duraktan binnisiz. Otobüs beklerdin donmusuz, it gibi Ankara ayazında titreyerek bindik otobüse, otobüs daha hareket eder etmez ilk duraktan, baktım kadının biri şoför bey klimayı kapatır mısınız sıcaktan bayılacağız dedi. Yer Ankara aylardan ocak saat sabah 6 suları, otobüs bismillah yeni hareket etmiş. Şoför açık değil dedi kadın sen benden iyi mi bileceksin dedi başladı kavgaya. 😀 Valla sizde peygamber sabrı var. Biz de hastalardan çekiyoruz ama en baba olmadı beyaz kod veririm güvenlik gelir alır çıkarır ama bu kadınlar otobüsten de inmiyor adam üç defa otobüsü durdurdu in yoksa ben knecem dedi kadın inmiyor da, şoför kalktı gidecekti yalvardık yapma işe geç kalacak bu kadar insan dedik ancak ikna ettik. Otobüste polis var kadın polise de sen ne karışıyorsun slk dedi.
😂😂😂
Eve hiç mi uğramadin
Ohaaa
Ulan bosuna hemşire olmuşum amelelik yapiyorum
Hemşire bizden fazla almıyor ki sizinle bizim tamamen aynı, hatta döner bizde 600-700 lira göre daha fazla veriyiliyor size, nöbetlerde de saatlik 8 lira 10 lira fazla alıyorsunuz
İşte diyorum ya bosuna amele gibi çalışıyoruz valla ben zaten hemsire de olmak istemiyorum artık soğudum meslekten bilmiyorum
Çok rahat eden hemşireler de var çok çalışan sekreterler de var. Konu iş yükü değil ki, isg de çalışan hemşireler mini etekle geliyorlar manken gibi takılıyorlar, sirkülasyon olmayan servislerde hemşireler tüm gün çay kahve yapıyorlar, kvc gibi yoğun bakimlarda orkoloji servislerinde hemşireler canla başla çalışıyorlar. Bu çalıştığın birim ile alakalı yoksa iş genelde herkes için aynı iş.
Evet benim bulunduğum yer bok gibi ve 6 senedir aynı yerdeyim ailem burada olmasına rağmen tayin verip gitmeyi düşünüyorum
Valla hastanelerin çoğu sıkıntılı. Açık alanda çok bahsetmemek gerekiyor, o yüzden detaya girmeyeceğim ama, yalaka olmanın her zaman kazandırdığı bir dönemde olduğumuz için liklyakatin değil yalakalığın devamli kazandığı bir dönemdeyiz o yüzden gideceğin hiç bir hastane fark yaratır mı bilmiyorum. Ailenin yanında isen evlenene kadar bekle derim. Ben erkek olmama rağmen bin pişmanım ailemin yanında olmadığım için. Aile iyiyse, aile yanında çalışmak gibisi yok
Ben de bu mesleği sectigime bin pismanim kurtlar sofrası resmen dediğin gibi ağzı laf yapan kazanıyor işi boş olsa da iş yapan kotuleniyor en ufak şeylerden bile beceriksizmis gibi lanse ediliyor kendilerine baksan pek de bir vasiflari bile yok
Öyle maalesef. Ama yapacak bir şey yok. Kimseyi takmadan işini en güzel yapacaksın ki çakal çukalin ağzına laf vermeyeceksin. İleride evlenip gidersen başka şehirde sıfırdan başlangıç iyi gelir inşallah
Evet çakal çıkalım ağzıma laf oluyor sinir oluyorum yok ya ben bu meslekten soğudum yapmak istemiyorum evlenirsem istifa edecem başka birşeyler denerimn
Valla ben seviyorum. Hastane içinde tüm meslek grupları ile en iyi ilişkiler kuran meslek bizim diye düşünüyorum. Maaş bitiminde tds var, idari binada tds evrak kayitta tds. Çalıştığımız insanlar kendilerini bilen proflar, yaşıt olurlarsa arkadaş ilişkisi büyük olurlarsa abi kardeş abla kardeş ilişkisi. Seviyorum mesleği.
Sevmene sevindim ben o kadar şanslı değilim
Sevecek yönler bulmalısın. Ben de zamanında sevmedim tonla tutanak tonla şey. Halen bile beni bir kaşık suda boğmak isteyen nemuriyetim ile oynamak isteyenler var. Bunu da hakkımı arayarak geri teptim hevesleri karsaklarinda bıraktım. hakkimin yenilmesine izin vermem kendimi kullandırmam ama işimi on numara yapınca kimse laf edemiyor
Bilmiyorum bulamıyorum nefret ettim
Konuşmak istersen dinlerim
Teşekkür ederim
kötü
Ne yapalım devlet babiş bu kadar veriyor
Daha ne olsun
100 bin olsun 150 bin olsun 😀
Sonradan görme olunca sizi anlıyorum
Kudurmaya devam
Yaş aralığına bak konuşma üslubuna bak