Kütüphane. Millet kütüphanesi. Bedava çorba hizmeti var. Ama ergen dolu. Bi de zengin bebeler. Boş ver en güzeli kapı gıcırtısı ile kendi alanında çalışmak.
Valla cildircam sonunda çalışmak istiyorum oturuyom bir şey istiyorlar ya da ses olacaak şeyler kardeşlerim oyun oynuyor sesleri odamda Aynı odada olsak okadar ses bana gelmez okadar ki değişik bir durumdayım odak modak kalmadı bende
Sen gel yap Ses düzenli ritimde olursa o dediğin olur Keşke inşaat olsaydı da o sesler bunları bastır saydı Bir bağırma bir çığlık biri seni çağırınca ansızın o olmuyor
😒bende baş ağrısı yapıyor en ufak seste kulağım oraya gidiyor bunlar yetmez gibi üst komşudan sesler geliyor Allah'ım resmen calismamamn için her şey toplanmış Keske senin gibi kulağımı dış etkenlere kapatabilswm çalışırken
1 günlük şey değil ki sakinleseyim hergun yaşıyorum sonra bana diyorlar calismiior musun odanda La uyuyana kadar heyerden sesler geliyor odama lanet olsun bu mimara odayı nasıl yaptıysa tüm sesler toplanıyor
ama abla gerçekten yaşadığım şeylrri sen yaşasan isyan edersin ben hiç bir zaman başka şeyden yakinmadim ama bu çalışmak isteyip dış etkenler yüzünden sürekli sanki bana karşı oyun kuruluyor o yüzden ben çok sakin biriyim 🥹
Olm diyom ya bizim ev yol geçen hanı gibi. Her an sesli. Bi de cinsiyet kadın olunca duramıyosun, hizmet etmek zorunda kalıyosun. Ula ben kendi evimde sert zeminde uyuyup sabahında finale gittiğimi hatırlıyom. İsyan yok ne isyanı yapacak bi şey yok. Ya kütüphaneye gidip çalışacaksın sabahtan ya da isyan etmeyeceksin yavrum.
Nihahaha şimdi bırak telefonu dersi de bırak bugün az git yürüyüş yap bi durakta otur kendinle konuş eve dön yarın sabah erkenden kütüphaneye git. Yanına termosla içecek al, ekmek arası yap. Sabah 8 akşam 3 muhteşem çalışma saati.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kütüphane. Millet kütüphanesi. Bedava çorba hizmeti var. Ama ergen dolu. Bi de zengin bebeler. Boş ver en güzeli kapı gıcırtısı ile kendi alanında çalışmak.
Kapı gıcırtısi olsa keşke
Keşke
🤣🤣🤣 üzüldüm de tepkin komik
Valla cildircam sonunda çalışmak istiyorum oturuyom bir şey istiyorlar ya da ses olacaak şeyler kardeşlerim oyun oynuyor sesleri odamda
Aynı odada olsak okadar ses bana gelmez okadar ki değişik bir durumdayım odak modak kalmadı bende
Ama bence sesler eşliğinde çalışman seni daha dikkatli yapar özellikle Türkçe paragraflarda baya kişinin önüne geçersin. Odaklanma hızın artar.
Sen gel yap
Ses düzenli ritimde olursa o dediğin olur
Keşke inşaat olsaydı da o sesler bunları bastır saydı
Bir bağırma bir çığlık biri seni çağırınca ansızın o olmuyor
Yaptım ula. Biz Karadenizliler çok yüksek sesliyiz. Yaptım oldu 🤣
😒bende baş ağrısı yapıyor en ufak seste kulağım oraya gidiyor bunlar yetmez gibi üst komşudan sesler geliyor Allah'ım resmen calismamamn için her şey toplanmış
Keske senin gibi kulağımı dış etkenlere kapatabilswm çalışırken
Bi frekans vardı dur adını bulim de az sakinleş. Bakim işe yarayacak mı
1 günlük şey değil ki sakinleseyim hergun yaşıyorum sonra bana diyorlar calismiior musun odanda
La uyuyana kadar heyerden sesler geliyor odama lanet olsun bu mimara odayı nasıl yaptıysa tüm sesler toplanıyor
https://youtu.be/7wAb8_STOs4?si=CBDpqXLP91zA-4w5
Ula ben bunu dinleyince bi hoş oluyom bi bak
Acaba abla bu ne işe yaracayacaj
Bilmiyom sürekli karşıma çıkıyo dellenince dinle. Az sakinleşsin beynin
bana sesisz ses lazım 😅 dinliyimki dış etkenleri duymiyim ama sesisz olsun
Hiçbi şey beğenmiyon sus
begendiremiyom demiyordaaaaa
Yeni nesil isyankâr, nemruuddd, feci, fena, velfecir
ama abla gerçekten yaşadığım şeylrri sen yaşasan isyan edersin ben hiç bir zaman başka şeyden yakinmadim ama bu çalışmak isteyip dış etkenler yüzünden sürekli sanki bana karşı oyun kuruluyor o yüzden ben çok sakin biriyim 🥹
Olm diyom ya bizim ev yol geçen hanı gibi. Her an sesli. Bi de cinsiyet kadın olunca duramıyosun, hizmet etmek zorunda kalıyosun. Ula ben kendi evimde sert zeminde uyuyup sabahında finale gittiğimi hatırlıyom. İsyan yok ne isyanı yapacak bi şey yok. Ya kütüphaneye gidip çalışacaksın sabahtan ya da isyan etmeyeceksin yavrum.
😓😒kızma abla neden kızıyorsun hem haklı hem güçlü 🥹
Nihahaha şimdi bırak telefonu dersi de bırak bugün az git yürüyüş yap bi durakta otur kendinle konuş eve dön yarın sabah erkenden kütüphaneye git. Yanına termosla içecek al, ekmek arası yap. Sabah 8 akşam 3 muhteşem çalışma saati.
Hava buz ne yürüyüşu
Hiç gitmemm o tür yerlere çünkü b1 kez gittkm calisilmiyor ordada 😒 sinirli abla
Hele birey ne isyankârsın. @ByBrawo bro abin sana ders versin
Derdime dermann 🥺
Olmaya gelecek 🤣
O yeni nesil... Yazdığın cümleye hayran kaldım
Hayran bırakırım.
Ben bir garip Keloğlanım 🥹
Hayran bırakma abla kimseye. Bela olurlar sana ama ben korurum sizi sapıklarla mücadele ediyorum burada özel görev 🤭
Ana. Yetkili bi beyle görüşüyom sonunda
Yetkiliyimdir 😅 sevmez burdaki erkekler beni hepsine saldirirkm dm den sapıklıklarini utanmadan yüzlerine vururum.
Ene ula barış kafası sen misin
Barış değilim ben ya 😅
Tüh bulamadım. Gel seni de çeteye katim.
Yoo olmazz ben bireysel çalışırım kimliğimi gizli tutmak daha iyi
Her konuda mı bu kadar huysuzsun ula. Sevimsiz
Evetttt , kıskanma 😒 ben gayet sakinim huysuz değilim hıh.
Huysuzsun ruhi. Kıskanmam ben kimseyi
Kıskanma
Peki ya Fatmagül'ün suçu neydi
Kıskancam. Bilmiyom tanımıyom.
Kıskanç. Bende kıskandım azıcık 👉🏻👈🏻 o sözleri yazdın ya
Ula noliiyyy burada 😂😂
Mezun musun
Evet