Üniversite sınavına tekrar girmek istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim?

Merhaba , ben bilgisayar programcılığı önlisans programından daha önce uzaktan öğretim ile mezun oldum, şimdi 4 seneye tamamlamak istiyorum ama aktif bir şekilde çalışıyorum yine uzaktan öğretim olmak zorunda ya da açık öğretim olmak zorunda anca öyle yürütebilirim. Ama şimdi sistem bana çok değişik geliyor. Şimdi ben 4 senelik yeni uzaktan öğretim bir bölüm kazanmak için ne yapmalıyım? ya da bu uzaktan öğretim ile mezun olduğum üniversitemi 4 seneye tamamlamak için ne yapmalıyım? Ösym de nasıl kayıt olmalıyım bana yardımcı olabilir misiniz? 4 seneye uzaktan öğretim ile tamamlayabilir miyim acaba? Desteklerinizi rica ederim.
Üniversite sınavına tekrar girmek istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla