26 yaşında yeni atanmış kız hakkında ne düşünürsünüz. Geç mi kaldım?

Düşünün. 26 yaşında. Yeni atanmış. Minyon olduğu için genç gösteriyorum ordan bi şans var. Ama ne sevgili hayatı yaşamış ne gezmiş tozmuş ne bi şey var. Hayatı okulla dersle sınavla geçmiş. Kötü hissediyorum.

26 yaşında yeni atanmış kız hakkında ne düşünürsünüz. Geç mi kaldım?
Cevapla