Yks ye 4 ay kaldı sizce sıfırdan başlasam hemşirelik gelir mi?

Ailem benim daha başaralı olmama rağmen erkek kardeşimi dershaneye gönderdi sürekli onun üstünde duruyor kız olduğum için. Bu sebeple inat vs. sinava çalışmadım kaldı 4 ay. Çok pişmanım tyt ye sifirdan başlasam kalan süre içinde 4 ayda yani ne yapabilirim sizce? Fikriniz nedir çok strese girdim yardımcı olur musunuz lütfen özelden vs. burdan. Nasil çalışmalıyım çalışırsam ne gelebilir?
Yks ye 4 ay kaldı sizce sıfırdan başlasam hemşirelik gelir mi?
Cevapla