Yaklasık 3 senelik nisanliliktan sonra.1,5 ayda dugun olurmu sizce?

Arkdaslar nisanliligim sureci cok uzun surdu.. simdide nisanlimin ailesi hersey 1,5 ayda olsun evlenelim istiyor.. sizce bu ay icinde hazirliklarimiz bitermi.. siz ne dusunuyorsunu?
Yaklasık 3 senelik nisanliliktan sonra.1,5 ayda dugun olurmu sizce?
Cevapla