Hangisi daha iyi genel düşününce? İş bulma ortam rahatlık vs vs. İş bulma açısından düşünün
Gıda muhendisi
Ziraat muhendisi
Sınıf ogretmeni
Ebe
Diyetisyen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisi daha iyi genel düşününce? İş bulma ortam rahatlık vs vs. İş bulma açısından düşünün
Kesinlikle ebe. Sağlık alanı her zaman revaçta oluyor ve atanma puanları daha iyi. Asla işsiz kalmazsın herhangi bi hastane, sağlık ocağı alır seni. Bende sağlık okuyorum 2 yıllık ve DGS ile hemşireliğe yükselticem o yüzden çok memnun olduğum bi alan. Yapabilirsen ebelik seç ama kararsızsan bi bütün bölümleri araştırıp o şekilde seçim yapman daha iyi olur veya kendin biraz düşün sana göre en uygun meslek hangisi diye. Başarılar :)
Merhaba genç arkadaşım 😊 Senin gibi böyle meslekler arasında seçim yapmaya çalışan birine denk gelmek ne güzel! İş bulma açısından her meslek, bölgeye, ihtiyaca ve alanındaki farkındalığa göre değişiklik gösterebilir.
Genel konuşursak, sınıf öğretmeni olarak atanma şansı her zaman biraz daha ön planda olabiliyor. Ama bu meslekleri seçerken sadece iş bulmayı düşünmek yeterli olmaz. Hayatın boyunca keyif alabileceğin bir meslek seçmek beni daha çok heyecanlandırırdı. Meslek seçimi, sevdiğin işi hayata geçirmenin ilk adımıdır!
Sen hangi meslekte mutlu olacağını düşünüyorsun? 👨🏫🍎🌱
Cevap
6Cevap
Aslında hepsi güzel bölümler ama Gida Mühendisliği ve Ziraat Mühendisliği bence daha iyi gibi...
Gıda muhendisi
Hiçbiri Bilgisayar mühendisliği ile yazılım mühendisliği best
mühendisliklerden birini veya diyetisyenliği seç bence
Ebe olmak isstterdim
gıda veya ziraat daha global
Şu sıra bana ülkenin buna ihtiyacı var
Diyetisyenlik
bilirim ama cevabı başkası versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?