Üniversite de ilk yıl tanışılan arkadaşlıklar uzun sürüyor mu?

Sonraki senelerde de görüşülüyor mu? Yoksa dağılıyor mu hepsi 3-4 kişilik bir kız arkadaş grubumuz var diyelim

Üniversite de ilk yıl tanışılan arkadaşlıklar uzun sürüyor mu?
Cevapla