Güzellik uzmanlığı veya Güzellikle uğraşmak çok boş değil mi?

Birkaç sefer eğitimi önüme geldi. Hep vazgeçtim. Dünya yanarken bunca kötü şey olurken güzellikle uğraşmak çok acımasız geliyor. Ve bazen süslü püslü sağlık çalışanı görüyorum. Millet acı çekerken nasıl boyalı olabiliyor aklım almıyor. Daha çok örnekler verebilirim de. İnsanlar nasıl buna önem gösterebiliyor anlayamıyorum

Güzellik uzmanlığı veya Güzellikle uğraşmak çok boş değil mi?
Cevapla