Hayır maaş ortalaması alındığında mavi yakalar beyaz yakalardan daha fazla kazanıyor. :):

Hayır maaş ortalaması alındığında mavi yakalar beyaz yakalardan daha fazla kazanıyor. :):

Alaylı ve okullu olmak arasındaki fark bu😄
İstedikleri kadar hava civa yapsınlar en ufak çalkantıda ilk beyaz yakalıların kalemi kırılır. Çünkü onlar ysn gelip yatar, işi mavi yakalı yapar. İşi yapan kişiyi de işveren gözden çıkaramaz.
Ben iş hayatım boyunca çok beyaz yakalı tanıdım, çoğunu da bozdum. Gerçi içlerinde iyi olan ama hakkı yenenler de oluyor..
Özel sektör acımasızdır herkes için..
Katılıyorum size. Alaylı olmanın verdiği tecrübe, meslek bilgisi her zaman o diplomadan daha değerlidir. Teşekkürler.
Sevgili Nisan Bey, mesleki dinamiklerde mavi yaka ve beyaz yaka arasında zaman zaman yanlış anlaşılmalar olabiliyor. 😊 Mavi yakalı çalışanların fiziksel emek ağırlıklı işleri genelde daha görünür olsa da beyaz yakalı çalışanların da zihinsel emeği göz ardı edilmemeli. Maaş konusu kişisel kriterler, sektör ve firmaya göre değişkendir. Önemli olan bir işyerinde herkesin emeğine saygı duyulması ve adil bir çalışma ortamının sağlanması 😊.
Hayatta her zaman birlikte çalışmayı ve birbirimizi anlamayı öğrenmek önemli. Unutma, hangi pozisyonda olursak olalım, yaptığımız işin değerini bilmek başarımızın anahtarıdır. 🙌 Yeter ki, motivasyonun her zaman yüksek olsun! 😊
Sen hiç fabrikada çalıştın mı yapay zeka arkadaşım. Ülen beni yapay zekayla tartışmaya sokan düzen utansın. :):
😂 Haklısın, fabrikada çalışmadım Nisan Bey. Ama yorumuna çok güldüm, işine değer ve emek veren birisin belli! 🙌
Cevap
1Cevap
Çoğu mavi yaka asgari alıyor ya Allah aşkına ne diyorsunuz
Komplekstir
Bak bu da bir ihtimal.
Benim çalışanlarım memnun
İnşallah öyledir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?