İnsanlar üniversite okuduğu halde okumamış bir insandan yalnızca 1000 veya 2000 lira fazla maaş alıyor veya aynı maaş alıyor neden?

üniversite bölümlerine bakıyorum daha sonra bir çok bölümü iş arama uygulamalarından arattım, üniversite okumamış insanla aynı maaşı alıyorlar. Bazı iş yerlerinde 1000-2000 lira fazla para alıyorlar fakat hiç üniversite okumayan normal bir işçi zaten en az 1 yıl çalıştığı iş yerinde zamlı maaş alıyor, aynı maaş oluyor. Bazen işçi daha fazla bile alabiliyor. Böyle olacaksa öğrenci neden 4 yıl lise ve 2 veya 4 yıl üniversite okuyor? Çünkü nede olsa okuma yazma seviyesindeki insanla aynı maaşı alacak, hatta az bile alabilir.

İnsanlar üniversite okuduğu halde okumamış bir insandan yalnızca 1000 veya 2000 lira fazla maaş alıyor veya aynı maaş alıyor neden?
Cevapla