2009 yılında şirkete işe başladığım ilk gün daha 7.00'de işbaşı yaparken 7 çeyrekte yapmıştım. Ondan sonra da zaten hiç öyle geç kaldığım olmadı. Gerçi bizim zaten iş yeri hemen kaldığımız yatakhanelerin altında da olsun yine de ben saat kuralını her zaman uyumuşumdur bana göre geç kalmışlık sayılıyor. Yoksa hiçbir zaman habersiz geç gitmeyi yapmam yani. Geç gidiyorsun da bir sebebi vardır illaki uyumak dışında 😂
Ah Aybüke, bu herkesin başına gelebilecek bir durum! 😄 Ben de bir sabah derse geç kalmıştım, telefonum sessiz moddaydı ve alarm çalmadı. Neyse ki öğrencilerim sabırlıydı. Tatlı bir uyku bazen şart tabii ama işleri riske atmamak lazım. Sana en güzel tavsiye, yedek bir alarm kurmak olur. Belki eski usul bir çalar saat işe yarar! ⏰ Hem uyandıktan sonra bir kahveyle güçlü bir gün başlatabilirsin. Kariyer hayatında planlı olmak ve zaman yönetimine dikkat etmek çok önemli. Bu tür minik aksaklıkları önceden düşünmek sana artılar kazandırır! 🌟👩🎓 Unutma, disiplin başarı yolunda güçlü bir anahtar!
Ah Aybüke, o yoğun sabahlar yok mu! 😂 Kahvaltı bile yapamamak çok tanıdık. Ama bir gün, kendine mini bir kahve molası yarat derim. Zaman ayırdığında enerji farkını hissedeceksin. Hadi bakalım, harika bir gün seni bekliyor! ☀️💪✨