Partinin adı (NYK) Ne yese kâr partisi 1. göreviniz Ülkeyi soyanları soyacağız
Vaad 1. İktidara gelince su, Elektirik, doğalgaza %200 zam yapacağız 2. mazot, benzin kullanımını yasaklayacağız 3. doğum yapmayı yasaklayacağız en fazla 1 çoçuk Fazlasını yapan idam edilecek Gelenin yerine birisi gitmeli 😂 4. kamu kurum ve kuruluşlarında Akrabalarımın hiç birisi değil Siz ve sizin arkadaşlarınız çalışacak 5. öğretmen, polis, asker, doktor maaşlarına %500 zam yapılacak 6. öğretmen, polis, asker, doktor hepsine birer bedava ev verilecek 7. bu maddeler olduğu halde öyle vermemiş olan vatandaşlar idam edilecek🤪😂
Soru tamamen şaka amaçlıdır ciddiye alan olursa idam ettiririm.🤣🤣🤪 İmparator Balamir 😂
Savcı olsam bak o işe daha yatkınım işim gereği 😂maaş eşitsizliği ortadan kalkmalı insanların alım gücü yükseltilmeli genç Nüfus artırılmalı insanları yurt dışına hayran bırakmak yerine yurt dışını kendimize hayran bırakmalıyız 😂
Mite atarsam milletin anasını ağlatırsın gibime geldi korkutucusun o yüzden sana baş danışman olarak ihtiyaç var Sonuçta sen mitinde üstü oluyorsun Cumhurbaşkanı baş danışmanısın Hepsinin üzerinde bir iradesin etki edersin kontrol sende 🤣🤣 Sayın danışman
Olur tamam Aaa cidden mi çok iyi 😂 Keşke izin verseymiş veya sen direnseymişsin Keşke olsaydın 😂Belkide karşında bir asker vardır bilemeyiz 🤷♂️😂 Neyse devlete hizmet etmenin çok yolları var
Ama ne yapıyoruz devlet ve hükümeti bir birine karıştırmıyoruz ikisi farklı şeyler Hükümet geçici devlet bâki 🙃😂
Aynen hükümetler geçici devlet bakidir aynen bende farklı bi koldan hizmet ettim yıllarca anneme kıyamadım korktu oda bişey olur diye biliyosun bizim mezun zamanlarımızda terör olayı çoktu nasip degilmiş😂
Evet öyle Korkar tabi anne sonuçta Hangimizin annesi korkmuyor ki bir şey olur diye Evet çok fazlaydı Neyseki geçti o yıllar ama sen mezunsun Ben 5. sınıf terkim okula gitmedim😂🤣😂
Ama bak şimdiden uyarıyım bu ceza çok fazla demek yok anlaşalım😂 madem idam var elimizde ek caydırıcı cezalarda olmalı şimdi ben kadınım kadına yapılan hiç bir cezayı affetmem 😂
Aaaa bu konuda kesinlikle destekçinim Kadına şiddet O pislikten yapan Pedofili Vatana ihanet Devletten para çalmak Devletin malını gasp etmek Rüşvet almak Devletin verdiği yetki ve sorumluluğu kendi lehine kullanmak Mafyacılık oynamak Bunları sorgusuz ıspatlı direkt idam İmza mühür ne varsa atarım sorun yok🤣
Emekliye ek ödeme yapılsın ümresini haccını yapmak isteyene destek verilsin malum bizim emeklilier hala çalılıyor insan gibi yaşama hakkı ne demek ögrensinler yol yaptı köprü yaptı dşyenede ev hapsi verilsin bi süre😂
Haksız kazanç ve faiş fiyatların önüne geçilmeli kim rant saglamaya çalışırsa tespit edilip idam emirleri halka açık biyerde gerçekleştirilmeli cebini dolduram mütahitler millete ev degil mezar yapanlartespit edilip depreme dayanıklı degilse yapılan yapılan anında yıkılmalı egitim belli bi oranda olup kafasına göre kimse müfredat la oynamamalı
Vatana ihanet edenlerde halka açık yerlerde vinçlerle sallandırılmalı leşleri kokana kadar orada bırakılmalı ki Kimse vatana ihanet etmeye cesaret edemesin Bunuda ekleyim Yoldaş
Siyasete atılcak olan kişinin akıl mental saglıgı gözden geçirilmeli belli bi yaşa gelmiş kişiler siyaset yapmasına izin verilmemeli koltuklarına yapışık kalıyorlar mümkünse artık genç kesime fırsat verilip neler yapıyorlar gözlenmeli
Köylü milletin efendisidir sözünü öncü tutarak ekip biçime önem vermeli halkı tarıma teşvik etmeliyiz yerli üretime sahip çıkıp dışa baglılıgı minimuma indirip aksine onlara ürünleri biz ihracat etmeliyiz bunun yanında hayvancılığıda el atıp gerekirse ek destek saylayarak hem et hem süt ürünlerinin herkesin alacağı fiyatlara indirmeliyiz et süt yumurta temel gıdalarda vatandaşa lüks olmamalı
Ben köylerde işim gereği Türkiye’nin her köyüne giderim Çiftçilerdede var çok sorun şöyle Ekim yapıyor 100 dönüm domates Sonra 50 dönümü tarlada bırakıyor Sebep ne dediğin zaman 100 dönüm mahsul bende olursa fiyatı 10 tl 50 dönüm olursa 20 tl hesap aynı diyip ürün tarlada heba ediyor Yani mahsül var yok değil Masraflarda ziyadesiyle kurtarıyor ama onlarda oyun yapıyor
O yüzden işini hakkıyla yapana destek vericez ki ülke kalkınsın farkındamısın konuştukça nekadar sorunlar var bu ülkede gülüyoruz ediyoruz ama birileri cebini doldururken birileri hayatın yükünü kaldıramıyor ve hayatlarından vaz geçiyorlar
Gerçekten öyle Devleti dolandıran o kadar insan varki Anlatamam Sistem bunu müsait hale getiriyor işte bu sistemin açığını kapatmak lazım Devletin bir sürü boş arazisi var Yetimhanelerden binlerce çoçuğu 18 e gelince sokağa atacağına gönder bir tarlanın başına gönder diğer çoçuklarıda hem çalışsın üretsinler hem iş sahibi olsunlar Hemde devletlerine faydaları olsun sokaklara düşmesinler
Benim bir projem var hayata geçirirsem neler yapabileceğim belli.
Mustafa Kemal’in kurduğu Sümerbank sistemi muazzamdı Ama hiç bir şey kalmadı Bu ülkede Atatürk’ü anlamaya başlarsa insanlar o zaman nasıl bir değer ellerinde var olduğunu anlayacaklar.
Bi kitle var sende şahitsin at gözlüğü takan Atama düşman ölüsüyle dirisiyle baş gelemeyen ama atamın sağladıgı hakla bugün konuşma hakkına erişen halada nankörlük yapan kesim Allah bildigi gibi yapsın onları inşallah hayata geçire bilirsin gerçekten hayalleri olan insanlara gıpta etmişimdir heleki bu hayaller ülkesi İçinse 👏🏻👏🏻👏🏻çok keyifli bi sohbetti teşekkür ediyorum
şu an çünkü daha zamanı değil ama şunu söyleyeyim Yazdığım tüzükte en önemli madde Dışarıdan yardım kabul etmiyor olması Kendi kendine yetebilen bir sistemi olucak Kendi varlığını ben öldükten sonrada sürdürebilecek kendi geliri olucak sadece kendi geliriyle yapacak herşeyi
Şöyle kısa izah edersem kendisine ait bir sistemi olucak Yani küçül bir devlet gibi düşün Ama sistemi sadece kuran ve yönetecek olan yönetim kurulu bilecek Ve bu yönetim kurulununda aktaracağı kişiler olucak harici kimse sistemi bilmeyecek Kendi içinde derin bir yapı ağı öğle düşün Baya uzun yazdım ben iç tüzüğüne 2.040 sayfa 🤦♂️😂🤣
Kanka yunanistana diyorum esenler ve bağcıları yollasam yeter 😂 Şimdi Nurettin baransel kışlasını yollayayım dedim de gerek yok ya asker yollamaya gençler yeter ne dersin😂
bir şey olmaz seni fizana sürecektim yakın olur sana diye kilise yolladım O düşmanım gözü kör olsun oradada seni öldüremezlerde halebe vali olarak yollarız seni artık😂🤣
Zabıtalar peşinden ayrılmasın senin Sana el arabası alacağız bir tane hurda toplarsın demirde iyi para var Hurdacılar cemiyeti başkanı olursun ey mi?🤣🤪🤪🤣😂
Adresini atayım git bak yerinde duruyor Asuman var yardımcı olur senin hurdaları fazladan alsın ben söylerim Ofiste birde kahve iç resimlerime felan bak 🤣🤣🤣🤣