Bir ise girdim … gorevinde fakat … gorevinin disinda tuvalet temizligi bulasik vs her isi yapiyorum?

Ise devam etmek istemiyorum bunu dile getirdim bana.. gunune kadar cikaracaklarinin haberini verdiler fakat o gün gecti ve hala haber yok aksine dalga gecer gibi yarin bekliyoruz vs diyorlar yarin tekrar son kez gidecegim kesin ve net bir sekilde konusma yapmam gerek ne demeliyim. Ayrica is yerinde maaslari yarim yamalak ve gec oduyorlarmis calisanlar dedi bana da. Ayrica sigortami yapacaklarini soylediler fakat 2 hafta oldu hala yapilmadi ise aldiklarinda resmi bir belge vs de yok nasil bi yol izlemeliyim nasil bi konusma yapmaliyim fikir verir misiniz
Bir ise girdim … gorevinde fakat … gorevinin disinda tuvalet temizligi bulasik vs her isi yapiyorum?
Cevapla