Size İş Sürecim ile İlgili Durumu Anlatacağım Nolursunuz Yardımcı Olun?

Öncelikle Merhabalar Üniversite Öğrencisiyim Part time iş arayışındaydım. İş başvurusu yaparken barçınspora denk geldim ve başvurumu yaptım. Bir hafta sonra arandım iş görüşmesi için, kendimi iyi bir şekilde hazırladım ve gittim. Biraz orada bekleyişin ardından mağaza müdürü ile görüştüm, sonrasında ilk izleniminiz olumlu düşünüyorum sizleri ikinci görüşme için arayabiliriz beklemede kalın dendi. Bu konuşmamızın üstünden ertesi akşamüstü tekrar arandı ikinci bir görüşme yapıcağız sizinle bölge müdürümüz ile konuşucaksınız onay alması durumunda sizleri kabul olarak alacağız dendi. Neyse bende bölge müdürüyle konuşmaya gittim mağazaya biraz daha fazla bekleyişin ardından yaklaşık bir 35dk bölge müdürüyle konuşma sırası bana gelmişti. Ayak üstü konuştuk bu zaten saçma 10 veya 15dk üst üste saçma sorular soruldu ama iş üstünden alakasız. Niye burayı seçtiniz çok pahalı değil mi? Hep lükse kaçmışsınız. Bu tarz konuşmalar bende bişey diyemiyorum bölge müdürü işi almam gerekiyor bunları duymak için gitmemiştim neyse bunların ardından tabi iş içinde sorular sordu onları konuştuk. Gün içerisinde size dönüş yapıcağız uygunluk durumuna göre diğer görüşmelerde var mağaza müdürü ile konuşup eksiklik halinde arayacağız insanların önünü kesmek istemiyorum kesin bir şey demiyorum iş arayaşına devam edebilirsin dendi. Bende bu durumda beklenti içinde değildim , görüşmeden yaklaşık 4 saat sonra arandım iş görüşmeniz olumlu sonuçlandı hayırlı olsun dendi. Olayın kısmı şu satış danışmanı olarak başvurmuştum, depo görevlisi olarak alındım. Deneyimim var diye bunu da eklemiştim bu da sorun değildi benim için aslında. İş evrakları istendi 15 tane baya fazlaydı çoğunu hallettim sınav haftamdı 1 haftalık sürem vardı. Osgbden sağlık belgeleri tetenoz aşısı hepsini hallettim cebimden fiyat vererek çünkü hastaneye gitsem 1-2 güne yetişmeyecekti sigortamda yoktu. Akciğer grafisinde SAĞ HEMİDİAFRAGMA ELEVİDİR yazıyor, yani sağ akciğerim biraz daha üstte. Daha önce bir sorunum yoktu , sonrasında bu belgeler kontrolünde bana satış danışmanı olarak çalışmasına engel yoktur belgesi istendi dahiliye den, bende dahiliye ye gidemiyordum 15 randevu bekleme süresi vardı. Osgb ye yazdım onlar halledebiliriz dediler. Oradan yazılı bir kâğıt aldım teslim ettim, geçerliliği olup olmayacağını bilmiyordum bir ihtimal. Üstünden yaklaşık4-5 gün geçti dönüş bekliyorum haftasonu aradılar, işe alımınızı gerçekleştiremiyoruz akciğerinizden dolayı şirketimizden kaynaklı doktor ve hekimlerimiz kontrol etti belgelerin ile uğraşıyorduk dedi mağaza müdürü telefonda. Diğer 2 kişinin girişi yapıldı senin belgelerin ile uğraştık baya hemen cevap vermedik şimdi söyleyebiliyorum dedi. Bende bunun üstüne ne yapacağımı bilemedim. Belgeler için koştura koştura uğraşmıştım. Temiz bir belge olur mı dedim mağaza müdürüne hatta , pek sanmıyorum şirketin karar değiştireceğini ama getirebilirsen ben bir denemeye çalışırım dedi. Peki bu bir bahane midir 2 hafta beklettiler. Yerime full time bulunmuş olabilir mi?
Size İş Sürecim ile İlgili Durumu Anlatacağım Nolursunuz Yardımcı Olun?
Cevapla