Arkadaşımla ne zaman buluşsam hep işinden bahsediyor ve ben hep mükemmelim falan diyor. arkadaşlığımı kesmeli miyim?

ben uzun zamandır iş bulamıyorum ve ondan fikir istedim ama bundann önce bana eleman eksik diye bahsediyordu bende istersen ben başlayabilirim dedm sonra konuyu kapattı hemen. her gün işinden bahsediyor bensiz yapamazlar ben en iyisiyim falan diyor her işi tek yapıyorum yorucu oluyor diyor beni al diyorum hayır falan deyip konuyu kapatıyor ama sonra tekrar ben çok mğkemmelim falan diyor ne yapayım. ikimiz liseden beri arkadaşız ama çok değişti lise bittiğinde

Arkadaşımla ne zaman buluşsam hep işinden bahsediyor ve ben hep mükemmelim falan diyor. arkadaşlığımı kesmeli miyim?
Cevapla