Kafede part time çalışacağım ama tecrübem yok, tavsiye verir misiniz?

Çok yakınımda minik bir kafe açılacak. İşyeri sahibini temizlik yaparken gördüğümde anlık bi motivasyonla soruverdim eleman lazım mı diye. Tecrübesiz olduğumu söylememe rağmen olur dedi kadıncağız. Part time olarak başlayacağım ve yeterince tecrübe kazanınca istersem tam zamanlıya dönebileceğimi de söyledi. Şimdilik temizlik ve hazırlık işlerine yardım ediyorum pazartesi açılacak umarım.

Bir yandan da çok korkuyorum yapamazsam diye. Birkaç güne kovar gibime geliyor
Kafede part time çalışacağım ama tecrübem yok, tavsiye verir misiniz?
Cevapla