Biyomühendisim 2 yabancı dilim var ve temizlik işçisi olarak asgari ücretle çalışıyorum sizce burada bir yanlış yok mu?

Iğdırlıyım ve çiftçi bir ailenin tek çocuğuyum. Hacettepe biyoloji mezunuyum, sonrasında yine Hacettepe de biyomühendislik alanında tezli yüksek lisans yaptım. O kadar çok farklı ilde iş aradım ki şu anda Muğla'nın Marmaris ilçesine bağlı bir adada temizlik işcisiyim. İyi tarafı kışın pek bir iş olmuyor, bol bol balık tutup kitap okuyorum ama asgari ücretle geçiniyorum. Bu hak mı?

Biyomühendisim 2 yabancı dilim var ve temizlik işçisi olarak asgari ücretle çalışıyorum sizce burada bir yanlış yok mu?
Cevapla