3 ortağız ikisi karar vermiş kendi arasında ve bana en son söylüyorlar sizce ne yapmalıyım?

İkisi bir karar vermiş bir ay önce dün bana birlikte gidip halledelim dediler olayı yeni anlattilar. Zaten iki kişi karar verdik oy çokluğu bizde sende kabul etmek zorundasın diyor. İş fikri iyi ama benim zoruma giden en son duymam bunun için sinirlendim ve gözüm doldu bana ağlamicaksn heralde diyorlar bide

3 ortağız ikisi karar vermiş kendi arasında ve bana en son söylüyorlar sizce ne yapmalıyım?
Cevapla