Özel sektörde çalışmalı mıyım yoksa lise kpss'yi mı beklemeliyim?

Avm'de bir fast food yerine iş evraklarımı verdim ama gidiple gitmemek arasındayım sebebi şu ki çalışma ortamındaki insanların çoğu yargılamayın ama garip, eğitimsiz ve kötü insanlar oluyor daha önce böyle bir yerde çalıştığım için biliyorum kpss ortaöğretim sınavına 20 ay var ne yapabilirim sizce
Özel sektörde çalışmalı mıyım yoksa lise kpss'yi mı beklemeliyim?
Cevapla